Vil bare sitte..

MiaMoren

Elsker forumet
Mia vil BARE sitte på fanget nå. hvis jeg legger henne ned, ligger hun og løfter hodet og overkroppen opp i sittende stilling. helst vil hun stå på fanget. hun er ganske sterk i ryggen og i beina, men jeg syns det er litt tidlig for henne å sitte enda. hun kan faktisk nesten sitte helt alene, og blir helt vill når hun får lov.. er litt redd for den lille ryggen hennes, men tror dere  det er greit at hun får lov å sitte litt avogtil?? [8|]

ORIGINAL: Miaimagen

Mia vil BARE sitte på fanget nå. hvis jeg legger henne ned, ligger hun og løfter hodet og overkroppen opp i sittende stilling. helst vil hun stå på fanget. hun er ganske sterk i ryggen og i beina, men jeg syns det er litt tidlig for henne å sitte enda. hun kan faktisk nesten sitte helt alene, og blir helt vill når hun får lov.. er litt redd for den lille ryggen hennes, men tror dere  det er greit at hun får lov å sitte litt avogtil?? [8|]

setter hun seg opp selv???? Min latsekk gidder ikke å løfte overkroppen når han ligger på magen ennå han...[:D]
Men Mathiasen har fått lov til å sitte oppe i en måneds tid nå, for innemellom det eneste som hindrer ham i å gråte...[&:]Har ikke tenkt på at han ikke har godt av det....[:o]

Caroline vil også helst sitte! begynner å gråte når vi legger henne ned og det ikke passer henne. Hun prøver å sitte seg opp selv, men klarer det ikke enda... blir mere små siteups[;)]

Når hun vil selv så la henne få prøve i kortere perioder av gangen.

Hanne vil også helst sitte, og bøyer hele seg for å komme opp i sittestilling når vi har henne på fanget... Lar henne sitte endel inntil ammeputa, blir vel en mellomting av å ligge og sitte[:)]

Så flink hun er da [:)]. Sindre sitter endel på fanget, vil gjerne stå på fanget eller bli båret rundt så han får utforske litt [;)]. Han elsker å ligge på stellebordet eller på et teppe på gulvet uten bleie å bli sunget for [:)][:)]

Back
Topp