Vil bare si takk jeg :)

panterinnen

Gift med forumet
Vil bare takke alle dere som har vært med på å gi penger til bomster og spa til Jannicke T.
Så at det var over 60 stk og det er imponerende..
Vet jo at alle dere ikke kjente Jannicke så godt og jeg synes det er flott at dere blir med på dette uansett [:)]

Tror hun kommer til å sette stor pris på støtten vi viser [:)]

Har tenkt masse på det jeg også.. Pratet om det med samboeren i hele går kveld. Vi har prate om det å gå overtid før, for han jobber med en, og de mistet pga av det. Nå er de gravide igjen, og hun vil bli satt igang 14 dager før termin.

Syns det er utrolig hvordan vi har støttet hverandre jeg nå! Kjempeflott!!

Tror alle her synes at dette er grusom, uansett om de kjente Jannicke eller ikke, da vi alle vet at dette kunnet like gjerne vært en av oss andre.
Dette er noe alle er redd for og ikke ønsker noen å oppleve.
Vi kan jo bare tenke oss den utrolig bunnløse smerten som Jannicke og hennes mann føler nå, hva de må igjenom, og hvilken styrke som må til for å komme seg videre i livet...

Hear hear... som jeg skulle sagt det selv..

ORIGINAL: mayb31

Tror alle her synes at dette er grusom, uansett om de kjente Jannicke eller ikke, da vi alle vet at dette kunnet like gjerne vært en av oss andre.
Dette er noe alle er redd for og ikke ønsker noen å oppleve.
Vi kan jo bare tenke oss den utrolig bunnløse smerten som Jannicke og hennes mann føler nå, hva de må igjenom, og hvilken styrke som må til for å komme seg videre i livet...

Jeg er enig med det May sier. De aller fleste her inne kan identifisere seg med Jannice, både dere som har født, vi som er gravide og mange av de som prøver. Det er ekstra vanskelig å høre om slike ting når man vet at det kan like så gjerne skje meg.. Jeg gikk rundt i vakum i hele går, og snakket masse med mannen min om det som har skjedd med henne. Vi snakket litt om hvordan man bearbeider en slik sorg. Gleden var nok ekstra stor i går kveld da vi begge to kjente to babiser i magen som danset rundt og sparket oss hardt og tydelig..

Back
Topp