Vil bare si hei

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Jeg sniker litt på dere jeg og svar av og til[;)]

jeg har menstermin 22 juni og UL termin 6 juli! så stor sprik at legen ikke tror på d en gang[8D] Men følger nå litt med her inne likevel da[:)] man veit jo aldri, kan jo bli julibarn[;)]

Jeg har ei jente i magen og så har jeg ei jente på 14 mnd[:D]

hyggelig å bli kjent med dere[:)]

legen mener d kan være at b-vitaminmanglene mine har gjort at hun har vokst seint, men anatomien ser normal ut da heldigvis! men de kan ikke sette termin ut i fra annet enn babyens mål uansett, så da blir d bare bedre oppfølging når/hvis jeg går til menstermin[:)] jeg sa til jordmor at jeg kan gå med på 1 uke tilbake, MEN 2 uker vil faktisk si at jeg testa positivt før embryoet ble befrukta[8|] hørte hjertelyden 11+6 i følge menstermin(9+6 UL), kjente første spark i uke 13 i følge mens(11 UL)
sykehuset kan jo være vrange likevel de[>:]

ORIGINAL: Stoce

Velkommen hit, alltid hyggelig med nye folk! [:)]

[:)]

Ei venninne av meg hadde også stort sprik. Hun fikk en gutt i 08 med mens termin rundt 20 november og UL termin 3 desember, men han kom ikke før 13 desember [;)] Så dte er fult mulig

ORIGINAL: Devilina

Ei venninne av meg hadde også stort sprik. Hun fikk en gutt i 08 med mens termin rundt 20 november og UL termin 3 desember, men han kom ikke før 13 desember [;)] Så dte er fult mulig

jepp[;)] så d er fullt mulig d blir julibarn ja[8D] selv ser jeg for meg 27 juni, hehe.. tviler på at d går i oppfyllelse da[8D]

Back
Topp