Vil bare si hei :-)

Jepsi

Blir kjent med forumet
Etter å ha opplevd to ultralyder uten hjerteslag i uke 12, så tør jeg i dag å si hei til dere alle :) Vi har vært på ultralyd og fikk se en frisk, fin og flott lillebror med de fineste hjerteslag:gen014. Kan ikke fatte at vi nå faktisk skal få denne babyen:Heartred. Terminen ble 20.02.2020....

Noen andre som nå har en regnbuebaby i magen, etter å ha mistet?:Heartblue
 
Etter å ha opplevd to ultralyder uten hjerteslag i uke 12, så tør jeg i dag å si hei til dere alle :) Vi har vært på ultralyd og fikk se en frisk, fin og flott lillebror med de fineste hjerteslag:gen014. Kan ikke fatte at vi nå faktisk skal få denne babyen:Heartred. Terminen ble 20.02.2020....

Noen andre som nå har en regnbuebaby i magen, etter å ha mistet?:Heartblue

Gratulerer sååååå mye❤️❤️❤️ Og gratulerer med en lille bror i magen.
Venter et regnbuebarn jeg også❤️ En liten gutt denne gangen også her.
 
Hei hei :)
Regnbuebarn er vis du blir gravid igjen etter en viss tid etter å ha mistet er det ikke noe sånt?

Vet ikke hva jeg skal kalle ungen min. Men har en på vei etter lang kamp, mange forsøk og mye "venting" :)

Hyggelig å se deg i februar 2020
 
Gratulerer sååååå mye❤️❤️❤️ Og gratulerer med en lille bror i magen.
Venter et regnbuebarn jeg også❤️ En liten gutt denne gangen også her.

Så herlig! :dance008 Har du noen fra før?
 
Hei hei :)
Regnbuebarn er vis du blir gravid igjen etter en viss tid etter å ha mistet er det ikke noe sånt?

Vet ikke hva jeg skal kalle ungen min. Men har en på vei etter lang kamp, mange forsøk og mye "venting" :)

Hyggelig å se deg i februar 2020


Jo det er etter å ha mistet tidligere det kalles regnbuebarn, men vi si det kvalifiserer så absoutt når en ha kjempet en lang kamp med mange nedturer:Heartred Gratulerer så mye, det er jo fantastisk for dere!:hug003
 
Gratulerer så masse, og velkommen til oss :)
 
Så herlig! :dance008 Har du noen fra før?
Nei har ingen levende barn, mistet min første fødte ti dager før termin, så dette blir mitt andre barn, men forhåpentligvis første levende fødte. Men gratulerer så mye igjennom og velkommen igjen❤️ Er en tråd litt tidligere om regnbuebarn også som jeg laget når jeg fant ut at jeg var gravid ❤️
 
Etter å ha opplevd to ultralyder uten hjerteslag i uke 12, så tør jeg i dag å si hei til dere alle :) Vi har vært på ultralyd og fikk se en frisk, fin og flott lillebror med de fineste hjerteslag:gen014. Kan ikke fatte at vi nå faktisk skal få denne babyen:Heartred. Terminen ble 20.02.2020....

Noen andre som nå har en regnbuebaby i magen, etter å ha mistet?:Heartblue

Gratulerer og velkommen! Venter en liten regnbue gutt selv ❤️
 
Etter å ha opplevd to ultralyder uten hjerteslag i uke 12, så tør jeg i dag å si hei til dere alle :) Vi har vært på ultralyd og fikk se en frisk, fin og flott lillebror med de fineste hjerteslag:gen014. Kan ikke fatte at vi nå faktisk skal få denne babyen:Heartred. Terminen ble 20.02.2020....

Noen andre som nå har en regnbuebaby i magen, etter å ha mistet?:Heartblue
Gratulerer så mye med lillebror, og velkommen hit :)
 
Gratulerer så mye og velkommen! Er gravid med første barn, hadde en MA i uke 12 i fjor. Termin 26/2 her. :)
 
Nei har ingen levende barn, mistet min første fødte ti dager før termin, så dette blir mitt andre barn, men forhåpentligvis første levende fødte. Men gratulerer så mye igjennom og velkommen igjen❤️ Er en tråd litt tidligere om regnbuebarn også som jeg laget når jeg fant ut at jeg var gravid ❤️

Åh hjertet mitt! Noe så forferdelig. Nå håper jeg det blir mye glede for dere fremover:Heartred
 
Gratulerer så mye og velkommen! Er gravid med første barn, hadde en MA i uke 12 i fjor. Termin 26/2 her. :)

Takk og gratulerer til deg også:love7 Det er ikke lett å gjennomgå MA...
 
Her ventes også en liten regnbuegutt :Heartblue
Har to barn fra før, hvorav midterste døde 10 mnd gammel.

Dette svangerskapet er helt klart mye tyngre enn de to forrige, sånn psykiskt sett. Savner naiviteten og roen jeg hadde tidligere. Likevel setter jeg nok litt mer pris på de små spark og gravidfølelsen den her gangen.
 
Her ventes også en liten regnbuegutt :Heartblue
Har to barn fra før, hvorav midterste døde 10 mnd gammel.

Dette svangerskapet er helt klart mye tyngre enn de to forrige, sånn psykiskt sett. Savner naiviteten og roen jeg hadde tidligere. Likevel setter jeg nok litt mer pris på de små spark og gravidfølelsen den her gangen.

Åh, har ikke ord. Kan bare ane hvor vondt det må ha vært/fortsatt er for dere:Heartred Og det å balansere glede, sorg og engstelse krever mye krefter. Sender deg en stor klem:Heartblue
 
Back
Topp