Vil bare si at......

diddle

Betatt av forumet
Etter snart 4 år med tårer, svette og slit for meg og min kjære.......................

kan jeg/vi nå endelig med tårer i øynene og skjelven som bare det................................

si at vi endelig er blitt GRAVID!!!!!!!!!

Det funket på 2.ICSI [:)][:D][;)]

er overlykkelig nå,etter mange dager og uker, turte jeg å ta testen idag[:D][:)] et vakkert GRAVID 3+ lyste mot meg[:D][:)]

Åååååå....Gratulerer så mye diddle!!!!! Dette var super fredagsnyhet[:D][:D][:D]

Nææmen, gratulerer så mye[:)]

Må være utrolig deilig[:D]

Hurraaaaaaaaaa [:D][:D][:D][:D] Gratulerer så kjempe masse, kos deg kjempe masse [:D][:D][:D][:D][:D]

gratulerer sååå mye [:D]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Nææmen, gratulerer så mye[:)]

Må være utrolig deilig[:D]

Gratulerer så masse..hipp hurra for det[:)]

Hærlig[:D] Gratulerer så kjempe masse[:D]

Gratulerer så masse med spiren :)

Du har masse å glede deg til.

Tusen takk for gratulasjonene jentene mine![:D][:)][;)]
Er helt utrolig å tenke på.....har gått x-antall ganger å sjekket den digitale gravitesten.....må nok ta en ny hver dag for å sjekke at det virkelig er sant......er så rart nå, har jo vært det eneste (nesten) som vi har tenkt på nå i flere år....å så endelig er det skjedd!! Helt uvirkelig.......[:D][:)] trodde bare etter alle år på bv, at jeg kom til å være den som bare leste om de andre det gikk bra for, men aldri selv fikk oppleve en positiv gravitest[;)][:)]

Sååå fantastisk! Gratulera med den vesle spiro! Lykke til på ferden[:D][:D]

ORIGINAL: 11Giggs

GRATULERER

ORIGINAL: Lbo83

Åååååå....Gratulerer så mye diddle!!!!! Dette var super fredagsnyhet[:D][:D][:D]

såååå arti da[:D][:D] å gratulere så mye, dette var gode nyheter å logge seg inn på..
kose deg masse nå da med graviditeten..[:)]

JIPPI!! [:D][:D][:D]

Gratulerer så mye, og lykke til.

ORIGINAL: 11Giggs

GRATULERER

Back
Topp