VIl bare oppmunter alle her!

Mayb31

Elsker forumet
...til en liten tråd til ære for en man er glad i og setter pris på.

Jeg vil si at jeg er utrolig glad i sambo og setter enormt pris på han.
HAn er en flott pappa og en nydelig samboer.
Snill og god.

Utrolig glad i deg!!!!

Sambo'n min er også helt topp! Duller så med oss begge[:)] Blir bortskjemte begge to[;)]

I dag har han vært på butikken og handla, og laget middag! Alt mens jeg sov[:)] Klager aldri på at jeg sover så mye..og har en engels tålmodighet. Er så god at jeg nesten får dårlig samvittighet!

Er kjempeglad i han! Kommer til å bli en utrolig pappa!

Er super glad i samboeren min også. Klager aldri om jeg ikke rydder og lar det stå til han tar det, han lagde egg og bacon til meg i går, selv om han ikke ville ha selv. Sier aldri noe om jeg sover hele tiden, og når han våkner om morran er som regel hans første ord "jeg er glad i deg jeg jenta mi" eller "elsker deg jeg jenta"
Han kommer nok til å bli den beste pappen også[:D]

uanset kva dere seier så har eg den beste mannen i verden[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Min mann baker dansk rugbrød til meg hver uke, det eneste brødet babyen vil ha.
Han maser ikke om sex, lar det være opp til meg når jeg er våken nok til det[;)]
Lager middag til meg når jeg jobber sent, tilgir meg med det samme når jeg har vært urettferdig pga hormonene....
Vasker herhjemme når jeg ligger på sofaen og ser på...

Jeg mener nok at han fortjener noe bedre enn meg akkurat i disse dager, men som han sier: Vi var jo to om å bli gravid....

Takk elskling, for at du er som du er, vil aldri bytte deg mot noen, heller ikke Robbie Williams[:D]

ORIGINAL: teba

uanset kva dere seier så har eg den beste mannen i verden[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg som har det!!!!!!!![:D][;)][:D]

ORIGINAL: dua

Det kan umulig stemme, for det er nemlig meg!

ORIGINAL: lattermild

ORIGINAL: dua

Det kan umulig stemme, for det er nemlig meg!

Hører dere sier det! Men det er meg!!! he he he

You must log in or register to reply here.
Back
Topp