Vil bare ha mammaen sin på kvelden

jumalo

Andre møte med forumet
Har et dilemma.. Jeg er forlover, og skal arrangere utdrikningslag. Lille er nå 3 måneder, og hylskriker om jeg er borte mer enn 2 timer på kvelden. Har ikke vært mye borte tidligere, men har prøvd et par ganger nå for å se hvordan det går. Og det går ikke, for å si det sånn :/ Når jeg var borte i går ville hun ikke ta flaske heller, bare skrek og skrek til jeg kom hjem. Hvordan skal vi løse dette når jeg skal være borte hele dagen og kvelden? Skal jeg ta henne med meg meg? :/
 
Last edited:
Høres kanskje ikke ut som at du har så mye annet valg enn å ta henne med, men det kommer jo veldig an på hva planene for dagen er da. Opplegg i utdrikningslag er som regel ikke helt egnet for baby.
Ellers ville jeg kanskje avtalt med noen andre om å ta over utdrikningslaget eller være back-up, så du har muligheten til å dra hjem om de blir krise.
 
Opplegget på dagen er ganske rolig. Utover kvelden blir det drikking av alkohol på de andre, men jeg skal selvfølgelig ikke drikke. Det er så vanskelig å finne ut hvordan jeg skal gjøre det, slik at det blir best for alle parter
 
Last edited:
Prøvd at hun har ett plagg som lukter veldig deg? Kan funke..
Ellers har jeg ikke så mange tips da frøkna her ikke har noe problem med det..
 
Det løste seg greit. Vi øvde litt på at hun skulle ta flaske, slik at hun var med pappaen din hele dagen, og jeg tok heller tidlig kvelden :)
 
Back
Topp