Vil bare fortelle dere jenter

twinanne

Forumet er livet
Helt teoretisk så er det lettere å bli gravid på naturlig måte det første året etter en fødsel, vil bare si at det er 3 med prøverør i barselgruppa mi, og det er tre med positiv test nå.
Så er det en som har adoptert også, og de ble gravid på egenhånd med januarbabyen i barselgruppa mi.
Selv om de hadde 3 mislykka IVF før de adopterte, så kan det gå ann. Helt utrolig[:D]

Skal si at prøverør er ganske utbredt gett[8|]

Selv var det uforklarlig infertilitet, en var det helt håpløst å bli gravid, så mot alle odds ble de det på egenhånd etter 2 prøverørsbarn.
Den siste i barselgruppa mi er omtrent like gamle som meg med et prøverørsbarn, de hadde noen komplikasjoner også, men gravide ble de. De to andre er vel 2 mnd lengre på veg enn det jeg kanskje er.....jeg sier kanskje[8|]veldig tidlig enda......

dette skjer veldig ofte med de som har slitt og ikke greid det på egenhånd, av en eller annen årsak så kan noen bli lettere gravid innen et år etter fødselen.

Var bare det jeg ville si...litt fra virkeligheten og litt teori fra meg.

ORIGINAL: ElinR

hvisker grattis og håper å komme etter jeg også selv om jeg tviler siden d er mannen min som har "problemet", men hvis JEG er ekstra fruktbar nå så KAN d jo være en "livlig en" som finner veien[;)]

Du er i samme bos som de med 2 prøverørsbarn i barselgruppa mi : DET VAR UMULIG!!!!!!![8D]

ORIGINAL: Serene

ja med mindre man har tette eggledere da[8|]

så fint at dere lykktes igjen twinanne [:)]

Der er det et problem ja, helt umulig!!!!

gratulera så mye med en liten spire[;)][;)][;)]slike historier gir meg håp[;)][;)][;)]

oppløftende og skremmende på en gang! Tror jeg skal være forsiktig da ja, tror det holder med tvillinger en stund... hehe[8D]

Wow, så artig å høre vennen!!

GRATULERE så masse, krysser alt jeg har for at svangerskapet går strålende!!! Når blir termin?

Så gøy at du er gravid igjen Twinanne!!! HURRA!!! Gratulerer så masse. Krysser fingrene for søsken til DA om 8 mnd ;)

ORIGINAL: Sola1979

Wow, så artig å høre vennen!!

GRATULERE så masse, krysser alt jeg har for at svangerskapet går strålende!!! Når blir termin?

Termin 21.juni blir det..grunnet at forsinket el, skulle egentlig ikke blitt gravid denne syklusen, ettersom jeg ikke hadde tid var på kurs da vi trodde det var el...så veldig sen el her; dag 21, dette gjør meg litt skeptisk om dette går bra, men skjenner at det er en huleboer der som setter seg fast, merket det sist også så tidlig. Men det er lov å håpe at dette går bra da.

Har du drevet å testet temp ol denne gangen også?? Juni barn er herlig. Hvordan gjør du det med jobb og oppsparte perm.penger da? Rekker du å jobbe 100% lenge nok? Satser på at det går bra denne gangen Twinanne! Skal du inn på tidlig UL nå også??

ORIGINAL: Sarah

Har du drevet å testet temp ol denne gangen også?? Juni barn er herlig. Hvordan gjør du det med jobb og oppsparte perm.penger da? Rekker du å jobbe 100% lenge nok? Satser på at det går bra denne gangen Twinanne! Skal du inn på tidlig UL nå også??

Dette her er ikke noe problem, er fast ansatt og jeg var tilbake i jobb i august.

Har ikke kontaktet noen lege eller ringtsykehuset enda, drøyer en uke tenker jeg.

Oi, det var "tidlig". Hvordan syntes du det var? Far koser seg nok hjemme med DA kan jeg tenke meg[:)] Selv er jeg ikke klar for å gi fra meg noe permisjonstid kjenner jeg. Synes tiden med lillemor går altfor fort til det! [:D]

ORIGINAL: Sarah

Oi, det var "tidlig". Hvordan syntes du det var? Far koser seg nok hjemme med DA kan jeg tenke meg[:)] Selv er jeg ikke klar for å gi fra meg noe permisjonstid kjenner jeg. Synes tiden med lillemor går altfor fort til det! [:D]

Det blir lenger tid hjemme på meg nestegang, håper det iallefall blir slik...min mann synes det er slitsomt å være hjemmepappa, men morsomt også...så han vil nok ha 1-2 mnd kortere tid hjemme, passer meg perfekt[;)]
Det var OK å begynne å jobbe igjen, men savner å farte rundt med de i barselgruppa og møte andre med baby rundt omkring[;)] Er jo ikke så mye tid igjen i uken til veslegutt ettersom han legger seg kl. 1830-1900. Såp han er en skikkelig mammadalt i helgene, jeg for nesten ikke tid til å puste[8D]

ORIGINAL: ElinR

jobber du heltid eller deltid ?

100% her, startet med ferie og velferdspermisjon da[8D]

ORIGINAL: Nesing

HURRA, HURRA, HURRA! Dere klarte det, vennen! Har allerede begynt å glede meg til sladringen, jeg. Vet det er tidlig ennå, men setter alt inn på at svangerskapet skal gå fint på alle måter. Ta godt vare på deg selv, DA og gubben! [:D][:D]

Skal prøve å få opp haka på gubben også, han henger litt med geipen idag...syntes det gikk litt for fort[8D] Hva DA mener for vi vel tidsnok vite når den tida kommer[8|]

Det umulige går an av og til og det er godt å vita for alle oss som står midt oppi denne prosessen! Kryssar fingrane for deg! [:)] Solskinnshistoriar likar me!

For en fantastisk nyhet[:)][:)][:)] Elsker solskinnshistorier[:)][:)][:)] Gratulerer såååååååå mye[:)][:)]

GRATULERER, Twinanne!!! [:)][:)][:)]
Nå ble jeg veldig glad på dine vegne!!! Håper alt går fint denne gangen også, og at du snart er mamma til to søte små! [:D]

Takk skal dere ha jenter, nå er den lange ventetiden til man er 12 uker.

Men dersom jeg kommer meg over en uke til så vil jeg si at jeg ser veldig positivt på det, er jo veldig tidlig enda.

Åååå så herlige nyheter!!! Gratulera så masse med spiro[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Tøysa

GRATULERER, Twinanne!!! [:)][:)][:)]
Nå ble jeg veldig glad på dine vegne!!! Håper alt går fint denne gangen også, og at du snart er mamma til to søte små! [:D]

Back
Topp