VIKTIG! Trenger synspunkter!

ORIGINAL: Nyttårslykke

Akkurat det der tror jeg er et større problem for mora enn for gutten...

Nei, ærlig talt!

Herregud så teit!!!

Er vel likegyldig hvor han sover så lenge han sover i en seng...! Skal dere flytte Nina i skuffen når det er hennes seng som hun sover i hver dag ellers? Du får spørre henne hva det signaliserer siden hun er så obs slik barnepsykologi..[8|]
Du får bare forklare at han gjerne skulle fått sin egen seng eller eget rom, men at pr dags dato så er dette ikke mulig fordi det er for lite plass.. Og du må prioritere jenta litt mere fordi hun bor fast og ikke bare hver annen helg.

Jeg har alltid elsket å sove nederst...! Blitt veldig skuffet om folk kommanderte meg til å sove øverst faktisk... Så unnskyld meg, det har ikke noe med det å være verd noe mere eller mindre enn noen. Noen folk er bare rare.. spesielt pedagoger... Mange av de foreldrene som skulle likt å vite hva deres barn driver med[&:]

Hehe, nei altså...hehe...erre mulig[:D]Nei, du får legge deg i skuffa selv, som straff for hva du har gjort!

ORIGINAL: mammagutt

Jeg tror at det kan være noe i det moren sier. Det handler ikke om å ligge høyt/lavt, men at gutten på en måte ikke har en egen seng og derfor kanskje føler at han ikke hører helt hjemme.

Fint at du har sendt pappaen ut for å kjøpe eget sengetøy. Det kan hjelpe han til å finne seg tilrette. For da får han noe som er bare hans. Men hva med en helt egen seng også? Hvis dere har plass..

Jeg er selv skilsmissebarn og har opplevd nettopp det at man får noe "dårligere" enn de nye barna. Om man er 5 eller 15 så er opplevelsen av urettferdighet ganske vond.

Du må ikke finne på å ta fra Nina sengen hennes. Det snur jo bare problemet..

sign hva med å rett og slett ha en seng til han også, ev skaffe en køyseng? Beste er jo om han kunne fått eget rom..jeg hadde ikke likt tanken på at sønnen min var "på besøk" hos sin far, men at det var hjemmet hans like mye som vårt,  hjem..syns det hadde vært viktig at gutten skulle hatt noe "eget" han også...bare noen synspunkter, er jo klart at barn ikke alltid har like lett for å gi utrykk for disse tingene..vet hva jeg snakker om for erfart selv da jeg var liten..

Back
Topp