VIKTIG MELDING! Nedetid på forumet!

Hei. Etter dette vedlikeholdet har forumet forsvunnet fra min app. Jeg har prøvd å slette appen og ladte ned på nytt, men mangler fortsatt forum. Er det bare meg? Eller er det skjedd en feil?
 
Bilder som er lastet opp i tråder har forsvunnet etter vedlikeholdet. Det gjelder mange inne på termingruppe også.
 
Bilder er blitt borte og forumet er blitt treigt..
 

Heisann!

Jeg skal melde problemet videre til teknisk hjelp. Men går det da an å beskrive litt når det startet, og hvilke begrensninger dere mener kommer nå i forhold til før?
 
Heisann!

Jeg skal melde problemet videre til teknisk hjelp. Men går det da an å beskrive litt når det startet, og hvilke begrensninger dere mener kommer nå i forhold til før?
Etter vedlikehold forsvant mange bilder, og bilder tatt på telefon må plutselig redigeres for å bli mindre for at man kan laste dem opp på forumet.
 
Heisann!

Jeg skal melde problemet videre til teknisk hjelp. Men går det da an å beskrive litt når det startet, og hvilke begrensninger dere mener kommer nå i forhold til før?
Det begynte etter vedlikeholdet. Jeg så at tidligere bilder jeg hadde lagt inn var borte. Hvis jeg prøvde å legge inn nye, så kom det bare at filen var for stor uansett hvor mye jeg beskjærte av bildet :sorry:
 
Etter vedlikehold forsvant mange bilder, og bilder tatt på telefon må plutselig redigeres for å bli mindre for at man kan laste dem opp på forumet.


Hei!

Ifølge teknisk skal det ikke være noen forskjell i hvilke størrelser bildene skal være for å kunne lastes opp. Men kan du si noe om hvilken størrelse det er på bildene du sliter med? Og hvilken størrelse må de ned til?
 
Skal det snart tas tak i dette med treigt forum?

Kan du beskrive litt mer i hvilke situasjoner forumet er tregere? Det skal i utgangspunktet ikke være noen forskjell på forumet etter at det ble skiftet server. Men hvis du sliter, er det greit å vite litt mer utdypende – slik at teknisk kan se om det er noe vi kan gjøre noe med.
 
Hei!

Ifølge teknisk skal det ikke være noen forskjell i hvilke størrelser bildene skal være for å kunne lastes opp. Men kan du si noe om hvilken størrelse det er på bildene du sliter med? Og hvilken størrelse må de ned til?
Bildene telefonen tar er vanligvis på 2.5-3 MB. Når jeg har beskåret dem til rundt 500kb kan de lastes opp
 
Kan du beskrive litt mer i hvilke situasjoner forumet er tregere? Det skal i utgangspunktet ikke være noen forskjell på forumet etter at det ble skiftet server. Men hvis du sliter, er det greit å vite litt mer utdypende – slik at teknisk kan se om det er noe vi kan gjøre noe med.

Det er treigt for å komme inn hit, bytte mellom tråder og i grunn all bruk. Men det er ikkje kun meg, det gjelder alle virker det som.
 
Back
Topp