Viktig *Landstreffet*

Prinsessa*

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene
Marsipanene 2019
Snøfnuggene 2025 ❄️
Nå nærmer det seg med stormskritt og Æ GLÆR MÆ emoticon

MEN vi må ta vare på hverandre, ingen må gå alene og er det noen som vil tilbake til Hotellet så håper jeg vi kan gjøre det så vi får tatt følge. Vil ikke ha noen voldtekts skandaler eller annet snusk!

Nå har jeg bodd i Oslo i 20 år og vet ikke helt hvor hotellet ligger en gang haha...men vet at det er mye skummelt ute å reker gatelangs.emoticon

Du er søt!! Vi tar vare på hverandreemoticon  Viktig det;)

Well said!! Gleder meg jeg også!! Er det på tide med et opprop?? Sånn at vi vet hvor mange vi blir, feks på middagen??

Ja vi må ta vare på hverandre, vi har jo mange som venter på oss på søndagen igjen :)Jeg er klar for middagen jeg :)

jeg går ikke alene, jeg er livredd, så en av dere vil i hvertfall alltid å meg klengende rundt

Var noen her som lovde meg håndjern, sånn at jeg ikke skulle gå alene :)

Hehe en hel gjeng med berter som går i håndjern kan i seg selv se skummelt ut haha.

Jeg går heller ikke alene, heller ikke alene i taxi på natterstid.

*Prinsessa skrev:
Nå nærmer det seg med stormskritt og Æ GLÆR MÆ emoticon
MEN vi må ta vare på hverandre, ingen må gå alene og er det noen som vil tilbake til Hotellet så håper jeg vi kan gjøre det så vi får tatt følge. Vil ikke ha noen voldtekts skandaler eller annet snusk!

Nå har jeg bodd i Oslo i 20 år og vet ikke helt hvor hotellet ligger en gang haha...men vet at det er mye skummelt ute å reker gatelangs.emoticon

Enig! Vi må ta vare på hverandre:)

*Minibønna* skrev:
jeg går ikke alene, jeg er livredd, så en av dere vil i hvertfall alltid å meg klengende rundt

done deal!=)

Back
Topp