Viktig informasjon!!

Grete71

Forumet er livet
I dag er det 24.oktober, altså 2 MÅNEDER IGJEN TIL JUL!!!!!! [:D]

Ohhhhh Myyyyy Goooood [8D]

*svirre rundt her, gulp.....bare to mnd igjen*

deilig da går jeg ut i permisjon og kan endelig nyte og være gravid.. ikke jobbe og slite hverdag og ikke stå opp kl.0700.. slippe og skrape bilen.. jiiipiii digger alt med julen jeg,,,

Gleder meg masse til jul! Må skryte litt jeg også, 11 gaver er kjøpt.

Hvordan er det hos dere, snør det.....?
Det gjør det her, og får nesten litt julestemning av det[:D]

Jeg har siste arbeidsdag 14.desember, så jeg får en SKJØNN (??????!) desember!!! Etter planen i hvert fall!!!! [8D] mye kan skje, men så langt har jeg tenkt på julekaker og bare kooose meg fra da og fram til jul.

Julegaver??????? Eeeeeh..... Joda, har TENKT på dem..!!! [:)]

Å ja...gleder meg masse......Koselig assa! Synd jeg ikke skal ha guttungen i år, men sånn er det!!! Får ta det igjen neste jul!

Det snør VELDIG sjelden på Jæren.... [&o] men det hender!! [:D] sukk, snø, julebakst og fred og ro uken før jul.. Det er min store drøm akkurat nå.... [:)]

[:D] Jul ja..
Kom i julestemning for 2 uker siden.
kjøpt alle gavene untatt den til mannen.
(har ingen gjemmesteder som han ikke vet om lenger[&:])
Er kun 7-8 uker på vei så jeg må nok skrape bilen hele vinterhalvåret..
Kom mai du sjønne milde og la meg få permisjon..
neida.. fikk bare trang til å være poetisk.. nyter hvert øyeblikk jeg..
snx

Har bare 3-4 gaver igjen jeg (Pappa'n min, og svigers).. og så driver jeg og koser meg med å lage noen gaver til venner..
(Egentlig prioriterer vi heller bursdagene til venner, fordi vi ikke har så godt råd, og bursdagsgaver er mer personlig enn julegaver, men en liten oppmerksomhet har vi råd til, så sant det ligger mer arbeid i å lage dem til enn å kjøpe dem inn[;)])

Synes det er kjempekos å pakke inn gaver og bruke litt tid på å lage fine kort og innpakninger[:D]

jeg skulle egentlig kjøpe julegaver i dag,men endte opp med noen søte beibiklær istedet for[:D].skal skjerpe meg no så det blir julegaver til familien...

Hurra, bare 2 mnd igjen... Jeg gleder meg villt. Første jul som samboer, og vi skal ha ungene hans hos oss på julaften. Det vil si bare oss to lille julaften.
Å som jeg gleder meg til jul. Heldigvis skjer det mye fram til jul, så tida går forhåpentligvis fort.
Dessuten skal vi til Gran Canaria første uka i desember. O fryd det skal bli deilig [:D]

Gleder meg MASSE til jul...digger julen!!

Har bare kjøpt to gaver, og får helt vondt i magen når jeg tenker på alle gavene jeg skal kjøpe. Digger å gi bort gaver, men har sånn ca 25 stk obligatoriske å kjøpe til, så det blir litt voldsomt!! men, men....hurra for julen!!

Har planer om å kunne fortelle alle nyheten om en graviditet i jula...PS! Må bare bli gravid først!!

M

25???? Hjelpemeg..... Jeg har tenkt å kutte litt ned i år, synes det tar litt av til tider... Om vi kjøper 1 eller 5 til en person burde jo ikke ha så mye å si, men jeg synes det blir litt lite med "bare" 1 presang.... Huff, jeg må visst slutte med det der!!! Det er jo tanken som teller!!! Virker som om vi nesten prøver å overgå hverandre i "verdi" på gavene? Eller? [&o] det er jo egentlig ikke gaver julen dreier seg om... Selv om jeg aldri har brydd meg så mye om DÈT.... [8D]

ojsann! så mange som har kjøpt gaver da.... Bare tenkt på det enda jeg....
Har 2 mnd på meg enda da, men er vel på tide å få finger'n ut snart! Skal til praha neste tirsdag, håper jeg finner noe der![:D]
Gleder meg til jul... Det blir første julen jeg og sambo ska feire sammen aleine...hmmm da får vi se hvor mange familietradisjoner som kræsjer hehe

Men jeg må si noen tanker går til de barna som gruer seg til jul(og andre høytider) pga festing og alkohol...
Sitter nok noen av de rundt om...[:(]

Ikke meningen og ødelegge julestemningen folkens...

Tiden flyr!!!!

Har kjøpt 10 julegaver på nettet, har igjen 5 jule gaver også en til meg og en til sambo fra han og fra meg[:)]

Har felles økonomi, så vi tar til hveradnre til sist, og deler det som er igjen på 2.

Vi har kjøpt en del billige gaver i år, for det koster og skal gjøre alt klart til junior kommer.
Ingen som forventer at vi skal bruke masse penger heller, så det blir mest en liten oppmerksomhet.
Forventer ikke all verdens dyre julegaver selv heller.

Her er det sol og kjempe kaldt, sola varemr ganske bra, men det er frost der sola ikke har tatt og glatt ¨på morran.
Jeg tar perm 9.des, så jeg skal bare kose meg og pynte til jul, har vært i skogen til pappa og plukka ut et lite juletre.
Skal vel bli et styr og få pynten til og henge med en liten rampete pus i hus ja.[:)]

Oi, oi!! Så arti det skal bli, første jul for junior. Han er allerede helt vill etter pakkebånd, ser for meg hvordan han blir på julaften....

Back
Topp