VIKTIG! ang skjult gruppe.

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Dere som ønsker tilgang dit, MÅ sende meg en melding IKKE skrive innlegg på veggen min..

For å skrive melding så trykk på profilbildet/navnet mitt og deretter på start samtale. jeg får ikke varsel når noen skriver på veggen..

SÅ, har DU sendt melding via veggen min, MÅ du sende meg en melding om du ikke har fått tilgang til skjult gruppe :) er man på appen bør man logge av og på for å se om man har tilgang.

Fint om dere også kan sjekke om dere er innafor på kriteriene, er veldig mye ekstra jobb for meg å sjekke alle sammen :)

Last edited:
Hva skjer på skjult gruppe egentlig? Har aldri forstått det :-)

Sent from my iPhone using BV Forum
Det er en skjult forum side for oss på mai. Det vi deler der er kun mellom oss og kan ikke leses av noen andre. Det vi deler her på åpent forum kan leses av alle. Så det er enklere for de fleste å åpne seg litt mer opp der inne i forhold til her :)
Ellers så skjer det ikke noe mer der inne i den forstand. Vi skriver om alt og ingenting :)

Jeg har sendt deg PM og fått svar men jeg finner ikke skjult forum noe sted :/
Du er godkjent av Tamara:) så om du bruker appen så må du bare prøve å oppdatere den. Så vil du finne den helt på toppen under våre dagbøker og bilder:)

Må man oppdatere appen for å då tilgang?

hvordan sender man melding på mobilen? Noen som vet?
Du trykker på bildet til den du vil kontakte. Derfra kommer du inn på en slags brukerprofil til den personen. Øverst i høyre hjørne vil det være en knapp som ligner et brev. Det er der du må trykke for å sende en melding til personen.

Du trykker på bildet til den du vil kontakte. Derfra kommer du inn på en slags brukerprofil til den personen. Øverst i høyre hjørne vil det være en knapp som ligner et brev. Det er der du må trykke for å sende en melding til personen.

tusen takk <3

Bare hyggelig. ;-)

Back
Topp