VIKTIG ang facebook

Mammat4sesser

Gift med forumet
Alle fb venner. Dette er viktig. Gjør følgende: Gå til innstillinger.Klikk på personverninnstillinger, så på blokkeringsliste. I navneboksen skriver du 'automation labs'.En liste på ca 20 pers du ikke en gang vet hvem er vil komme opp.Blokker hver og en av de individuelt. Disse personene har tilgang til din fb-profil!!

jeg sjekket og der laa det 27 personer jeg ikke aner hvem er.. alle var utenlanske..   usj,saa ekkelt [>:]

Er bare tull...
Du kan skrive hva som helst i feltet og det vil komme opp mange navn...

http://www.itavisen.no/834602/falske-facebook-%ABvenner%BB-er-ikke-farlige

les denne, er vist nok ikke farlig i det hele tatt.
Søk på ditt eget fornavn eller etternavn så skal du se hvor mange du får opp [8D]
Gikk på den selv, det skal sies [:)]

jepp,jeg fant det ut na... ha ha  [8D][8D]

Haha.. jeg gikk på den[8D] Men burde jo visst det var bare tull. Sånne ting er jo som regel det[8D]
Takk for infoen [:D]

ORIGINAL: AB

Haha.. jeg gikk på den[8D] Men burde jo visst det var bare tull. Sånne ting er jo som regel det[8D]
Takk for infoen [:D]

ja,jeg gikk paa den med en gang... ha ha  [8D][8D]   foler meg kjeeempe smart her jeg sitter.. [8D][8D]

ja,jeg gikk paa den med en gang... ha ha foler meg kjeeempe smart her jeg sitter..

hehe.. godt det ikke bare er meg. Blir jo nesten litt flau[8|][8D]

ORIGINAL: AB

ja,jeg gikk paa den med en gang... ha ha foler meg kjeeempe smart her jeg sitter..

hehe.. godt det ikke bare er meg. Blir jo nesten litt flau[8|][8D]

mhm [8|]
men,man skal jo aldri si aldri naar det gjelder slike ting,for hackere her jo rimelig flinke...
men,denne gangen var det visst bare tull [8D]

...he-he...

Back
Topp