Viking Garn

Pijah

Forumet er livet
Jeg nevnte det i en tråd her i går også..
Men, om vi er mange nok som handler, så kan jeg kjøpe vikinggarn rett fra produsent, og det blir muligens litt riimeligere enn å kjøpe i butikk..
Må kjøpe minst en kilo i hver farge, det er 20 nøster. Hvis noen vil være med å kjøpe, så er det bare å si ifra, så skal jeg sjekke litt rundt porto/priser.

Har forsøkt en slik samkjøpstråd tidligere også, men da rant det bare ut i sanden.

Jeg er veeeeldig interessert..men hva er rimeligere da??

Jeg skal sjekke prisene. Men jeg tipper det blir rundt 15-20% avslag på butikkpris kanskje.. Uten at jeg skal si det 100% sikkert. 

Jeg er gjerne med. Ønsker i tilfelle milk fiber og/eller milk&honey.

Gi beskjed når du vet om pris.

Er det mye for dem i butikken egentlig? [:)]

ORIGINAL: strikketrollet

Er det mye for dem i butikken egentlig? [:)]

De er ikke like dyre om Sandnes og Dale f.eks, men dyrere enn Rema og Europris.. Sånn mellomsjikt, egentlig. [:)]

ORIGINAL: veni_vidi_vici

Ja vil gjerne ha melkegarnet til viking. Når det gjelder farge så er jeg med på det meste.

Supert at du vil ta på deg dette. Tusen takk

samme her. [:D]

Hadde bare en meeeeeget gammel prisliste liggende, men har snakket med Viking Garn idag, og de skal sende meg prisliste og fargeoversikt pluss noen prøvenøster på det helt nye alpakka silk-garnet, så jeg får testet det. Skal komme med rapport med en gang jeg har testa! [:)]

Og priser selvsagt, så fort jeg får prislisten!

ORIGINAL: veni_vidi_vici

Jeg kjøpte alpacka silk i forrige uke. Deilig garn, veldig skinnene, endel småhår, også er det noe tynt, så det passer bedre til delikate plagg. Det må håndvaskes og man strikker med pinne 3mm. 50gr=133m

Jeg betalte 49,50 pr nøste på bogerud.

Dette var litt av mine tanker om Alpacka silk.

Det høres nesten ut som Drops Delight-garnet det! Det er også ganske tynt og litt hårete.. VEldig godt og varmt, men tidkrevende å jobbe med.
Gleder meg uansett til å prøve det! [:)]

Jeg strikker med alpakkasilk nå, og er ikke superhappy. For all del, det er utrolig mykt og deilig, men jeg syns jeg blir utrolig hårete når jeg jobber med det - så satser på at det røyter ferdig.

Back
Topp