Viking cherrox?

stjerneskuddet

Forelsket i forumet
Hei. Hvor kan jeg finne fora viking støvler? Det kalles vell cherrox, men disse er mye finere og lettere :) Noen som veit hvilken butikk og ca pris?

De har to typer Viking Cherrox.

Jeg kjøper den med naturgummi, den er ikke så glatt og blir ikke så stiv i kulda. Det er den som ser mest klumpete ut Den koster 389 på xxl eller 399 på eurosko.

Viking Thermo ultra er vel de beste, de er litt dyrere enn vanlige cherroxer. Ellers så finnes det jo termostøvler som dock boot, muck boots muddies, osv.

tellur skrev:
De har to typer Viking Cherrox.

Jeg kjøper den med naturgummi, den er ikke så glatt og blir ikke så stiv i kulda. Det er den som ser mest klumpete ut Den koster 389 på xxl eller 399 på eurosko.

Hm. Hvordans ser jeg forskjellen? Vil self ha den som er best :) Har sett på dne svarte med litt sånn mønster i på en måte.

TralleTrollol skrev:
Viking Thermo ultra er vel de beste, de er litt dyrere enn vanlige cherroxer. Ellers så finnes det jo termostøvler som dock boot, muck boots muddies, osv.

Selges hos eurosko? Ja vi har dock boots men er ikke så fornøyd med de når det er veldig vått da kanten oppe øverst på skoen er av stoff som blir vått.

Viking Thermo Ultra Cherrox Vintersko

Det er denne typen, vi har kjøpt disse de siste 3 årene, er kjempe fornøyd. De koster rett i underkant av 400kr, og selges på skoringen, eurosko, xxl og sikkert mange andre butikker også

nussnøff skrev:
Viking Thermo Ultra Cherrox Vintersko

Det er denne typen, vi har kjøpt disse de siste 3 årene, er kjempe fornøyd. De koster rett i underkant av 400kr, og selges på skoringen, eurosko, xxl og sikkert mange andre butikker også

Ja, er den jeg er på utkikk etter :) Perfekt! Da veit jeg hvor jeg finner den. TAKK :)

Back
Topp