videregående..

Kantarella

Elsker forumet
❤️Mailykke 2022❤️
hvilke linje gikk du på videregående?? og hva gikk sambo/mannen din på?

morro å se hva de forskjellige har gått[:)]

jeg gikk på musikklinja mens sambo gikk idrett
(gikk på samme skole og ble kjærester da vi gikk i 3.klasse[:)])

Jeg gikk allmenn, med realfag retning, mens mannen min gikk på IB tror jeg.. aner ikke noe om hva slags linjer det er der..

Jeg gikk tegning, form og farge. Siste året var det også allmennfaglig påbygging. [:)]
Sambo gikk møbelsnekkerlinja og er i dag tømrer [:)]

Jeg begynte på helse og miljø, men gikk over til almennfag. Samboer har ikke gått på vederegående.

Jeg gikk helse og sosial og hjelpepleien, mens han gikk byggfag og murer vk2[:)]

Både samboer og jeg gikk allmenn. Han valgte realfag, mens jeg hadde fordypning i språk og media.

Jeg gikk på allmen.. lover at jeg ikke angrer på det[8|]

Eirik gikk snowboard linja på NTG.. men det ble for dyrt for han å gå der,så han sluttet etter ett år. Da begynte han på mekken,og gikk deretter videre til kjølemontør - som han jobber som den dag i dag[:)]

jeg gikk grunnkurs allmenne og kontorfag vk1 og tok resten av allmennfagene som privatist ved siden av læretiden. Sambo gikk tegning form farge og foto vk1.

Både jeg og mannen min gikk på kokk(var der vi ble sammen[:)])men ingen av oss har fullført og tatt fagbrevet som kokk. Mannen min jobber i dag som lastebilsjåfør og jeg rakk akkurat å gjøre meg ferdig med læretiden som konditor før jeg skulle ut i permisjon. Tok svennebrevet da jeg var 30uker på vei[:D]

Jeg gikk på musikklinja (Heimdalsruss anno '01), og samboern gikk allmenn noen år tidligere.

Jeg gikk Tegning/Form/Farge, mens mannen gikk Allmenn ;)

ORIGINAL: Claire

Begge to har gått allmenfag[:)]

Vi også.

Jeg gikk salg og service og han mek[:)]

Jeg gikk almenn med realfaglig retning, neerd[:D]

Back
Topp