Videre testing ?

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Tester dere videre for å se at strekene blir sterkere ? Jeg hadde litt svake streker på strimmel og 1-2 uker på digital.
 
Jeg tester med noen dagers mellomrom til det er tomt :wacky: Har per nå 6 strimler og 1 digital igjen
Uuuh jeg gjør nok det samme, tror jeg har 4 strimler og en digital igjen.. pluss at jeg har 60 strimler på vei i posten fra eBay og nettopp fått en Haug med el tester :joyful: så etter 12 uker ish så selger jeg nok resten. Men den digitale blir nok brukt nesteuke engang
 
Hei! Jeg tester morgen hver dag, men begynner å gå tom! Ser en stigning for hver dag :) skal ta digital imorgen (ikm)! Tror jeg skal bestille flere bare for å ha i skuffen :)
 
Jeg tester med noen dagers mellomrom til det er tomt :wacky: Har per nå 6 strimler og 1 digital igjen
Jeg fikk svak strek søndag og positiv digital (1-2 uker) mandag, så tenker at jeg tar en på lørdag og en i neste uke. Gir meg når jeg får 3+ :)
 
Fikk nettopp 25 strilmer i posten, blir vel å teste en liten stund etter stigning. Har også en digital igjen, håper å holde ut til jeg får 3+ på den :)
 
Fikk nettopp 25 strilmer i posten, blir vel å teste en liten stund etter stigning. Har også en digital igjen, håper å holde ut til jeg får 3+ på den :)
Jaaa jeg prøver å holde meg til det blir 3+ her også ! Men vet ikke om jeg klarer…
 
Tester dere videre for å se at strekene blir sterkere ? Jeg hadde litt svake streker på strimmel og 1-2 uker på digital.
Ja :bag: jeg kommer nok til å teste til jeg ser 3+ og kanskje en gang til etter det. Er ukesindikatoren som fortalte meg sist at jeg mistet, så det er litt betryggende. Kjøpt to digitale til nå, etter de er det slutt (sier mannen :smiley-angelic006)
 
Jeg fortsetter å teste litt til, ja. Vil se stigning:Heartred Stopper etter 3+ på digital. Innbiller jeg meg i alle fall nå:knegg:
 
Kan se ut som det blir en kjemisk på meg :( omtrent ingen økning på testene siden søndag :oops: er vel bare å forberede seg på det værste da tenker jeg :sad015
 
Kan se ut som det blir en kjemisk på meg :( omtrent ingen økning på testene siden søndag :oops: er vel bare å forberede seg på det værste da tenker jeg :sad015

Å nei, så kjedelig! Håper at det ikke er kjemisk :smiley-angelic001:Heartred
 
Har du tatt digital?
Tok digital på søndag, men ut fra fargen på testene orker jeg ikke kaste bort en til på det. Er jeg heldig står det 1-2, men redd den også kan slå ut negativ. Ser det varierer noe i styrken på testene i løpet av dagen, men hadde trodd de skulle blitt en god del sterkere på fire dager nå. Den sterkeste testen er faktisk fra mandag... :(
 

Vedlegg

  • 20210923_145705.jpg
    20210923_145705.jpg
    716 KB · Visninger: 62
  • 20210920_162859.jpg
    20210920_162859.jpg
    823,7 KB · Visninger: 61
Tok digital på søndag, men ut fra fargen på testene orker jeg ikke kaste bort en til på det. Er jeg heldig står det 1-2, men redd den også kan slå ut negativ. Ser det varierer noe i styrken på testene i løpet av dagen, men hadde trodd de skulle blitt en god del sterkere på fire dager nå. Den sterkeste testen er faktisk fra mandag... :(
Åååh så synd :(:(:(
 
Back
Topp