Viber apps - ringe gratis

Skulle tro at iPad har det og.. men du ringer kun gratis hvis du er tilkobla nett.

i pod toucch kan vistnok ha det den og..
og da kan man ringe med den.. hehe. syns jeg er snålt da :)

ORIGINAL: mirakelbarn

oiii!!
hva er dette?

ringer man bare gratis til andre androdrid([:D]) telefoner?

Bare søk på Viber. Kan du ha det, så kommer det opp. Da ringer du gratis hvis du er tilkobla nett, men KUN til de som har viber selv. Det står en lilla prikk med viber på telefonlista, så det er lett og se [:)][:)]

ORIGINAL: Tyttebæra

Skulle tro at iPad har det og.. men du ringer kun gratis hvis du er tilkobla nett.

Ja, det vet jeg.. men har ikke så mange venner som har Iphone.. så lurte på om andre mobiler også kan laste ned dette?

Har skjønt også at det er sånn at jeg kun kan ringe til de som havner på Viberlisten min.. og tror ikke så mange er klar over det egentlig.. at man ringer gratis da.. så lenge man har nett tilgang der man er...

[:)]

oiii!!
hva er dette?

Bare søk på Viber. Kan du ha det, så kommer det opp. Da ringer du gratis hvis du er tilkobla nett, men KUN til de som har viber selv. Det står en lilla prikk med viber på telefonlista, så det er lett og se [:)][:)]

oiiii! finner stadig stadig ut noe nytt med iphone [:)] hihi

Har du iPhone, så kan du ha det [:D]

oiii!!
hva er dette?

oiiii! finner stadig stadig ut noe nytt med iphone [:)] hihi

Har du iPhone, så kan du ha det [:D]

det vet du jo at jeg har, kjære [:D][:D][:D]

Jeg kan ikke huske ALT [:D][:D]

Back
Topp