vibeke83

vinglepia

Forumet er livet
dakar dere som må være uten mann og far sååå lenge!! [:(]
*smeikerpå*
er det jobb som holder han borte så lenge eller?

*Tvillingsøster´n her*

Vibeke har lagt seg. Malin-mor våkner jo enten midt på natta hu, eller tidlig om morgenen, så da trenger hun litt søvn også stakkars...
Det er jobb relatert ja. Han har kun 2 hjemreiser i løpet av en periode på 6 mnd.
Uff... Syns synd på henne stakkars. Ikke lett å være "alenemor" og gressenke i så lang tid[:(] Hun gjør en fantastisk jobb med tulla, og jeg er utrolig stolt av henne[;)]

åhh herregud for en skrekk!! [&:]
håper virkelig de sitter igjen med masse penger når han er så lenge borte [;)][:D]

snilt av deg å svare meg, for jeg ble veldig nysgjerrig!!
så skjønn du var ovenfor søstra di forresten!! [:)]

Hehe[:D] Det var vel ikke for pengenes del han reiste, men fordi det har vært en drøm i lang tid for han... Men han angrer nå da, når han ser hvor mye han går glipp av, i tillegg å høre/se hvor mye ansvar som ligger igjen på Vibeke...

Hehe[:D] Skjønn? Er jo bare sannheten... Jeg vet ikke om jeg hadde vært så sterk... Hun er en flott mor, som gjør alt hun kan for lille skatten sin...

huff, kan ikke være lett når man har hatt en drøm sånn!!
hvor lenge er han hjemme på de 2 turene sine da?

egentlig ble jeg veldig nysgjerrig på hva slags jobb det er jeg da med sånn en turnus.
men det skjønner jeg hvis du ikke vil svare på altså! [:)]

Han er hjemme 2 uker hver gang... To uker som går altfor fort, når alle vil ha en bit av han når han først er hjemme (foreldre, besteforeldre m.m.)...
Vet ikke om jeg har lov til å si så mye, men han er en millitær mann...[;)]

åhh shit!! det var ikke noen god turnus for en familiemann nei!
må si at jeg også beundrer søsteren din nå!!! [:)]

nå skal jeg ikke spørre og grave mer jeg [;)][:D]
takk skarru ha [;)]

Hehe[:D] Itte no problem vet du... Kunne jo svare når jeg visste litt mer enn deg[:D]

Tusen takk for gode ord begge 2!![:)]

Back
Topp