viasat

mybabyrock

Glad i forumet
fekk oss det i dag,men huff er jo såå travelt og uvandt og måtte blade igjennom allle kanalene for og finne dem kanalene eg får se på..noen som vet om det går and og gjøre noe på instillingene eller noe slik eg får dem etter rekkefølge dem kanalene eg har så eg får se?eller må eg bare sette meg ned og lære meg alle nr kanalene er på så eg slipper og bla igjennom alle kanalene so er der til eg finner dem...?

Det går mest sannsynlig ann å lage favorittlister.
der bare de kanalene du ser på er.

men har ikke vært borti viasat....

Du kan lage deg favoritter[;)] Les bruksanvisning eller trykk på meny på kontrollen og utforsk litt[:D]

På den tv-en jeg hadde før så kunne jeg endre på kanalene selv. Så da byttet jeg rundt sånn at jeg hadde de kanalene vi pleide å se på på knappene, veldig greit.
Men så var det kluss med høytalerne og siden det var en billig tv gav de meg bare en ny, og den kunne jeg ikke gjøre det på. [8|]

ORIGINAL: toneany

På den tv-en jeg hadde før så kunne jeg endre på kanalene selv. Så da byttet jeg rundt sånn at jeg hadde de kanalene vi pleide å se på på knappene, veldig greit.
Men så var det kluss med høytalerne og siden det var en billig tv gav de meg bare en ny, og den kunne jeg ikke gjøre det på. [8|]

er vel ikke tv hun snakker om,
er vel om den nye tuneren vel??[8|]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Jepp den nye tuneren..
Prøver og gå inn på innstillingene slik eg kan få lage meg slik favoritt liste...
Blar igjennom kanalene og trykker OK som at eg vil ha den kanalen på listen,men ingenting skjer...
Prøvd flere ganger... Ingenting havner på den lista:p enten er det noe som ikkje stemmer eller så er det eg som er stokk dum!:p

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Skjønte jo det da, men jeg tenkte kanskje hun kunne se om hun hadde en sånn funksjon på tv-en som jeg hadde?[8|]

Les bruksanvisningen for tuneren din. Har jobba for Visat i flere år.
Boksene folk kjøper fra forretning for å ta inn kanalene er gjerne litt forskjellige. Men dere kan normalt lage forskjellige favorittlister... en til deg, en til gubben osv.
Og da kan man kutte ut alle de kanalene man ikke betaler for å ikke får inn... eller de man ikke gidder å se på.
Og man kan gjerne veksle enkelt mellom de forskjellige kanallistene.

Back
Topp