Vi viste ikke at vår datter på 2,5 år viste at jeg er gravid...

Bubbafett

Blir kjent med forumet
Haha, jeg må fortelle dette.
Vi fant ut i jula at jeg er gravid(5+4 idag). Og dette har vi jo pratet litt om, men over hodet på datteren vår med engelske ord og koder. Vi trodde hun ikke hadde fått med seg noe. jeg er og har vært så utrolig øm i puppene så hun har fått beskjed om å være forsiktig. Da vi hentet henne i bhg på mandag, så fikk vi spørsmål om vi var gravide da datteren vår fortalte at mamma har baby i magen og at hun må være forsiktig for mamma har vont i puppene(hun bruker med som klatrestati). Da måtte vi bare fortelle at det stemte men at det var veldig nytt enda. :D utrolig hva de får med seg altså! Haha!

Haha, så utrolig herlig :) en observant liten jente du har :)

Utrolig hva de får med seg ja, fast de er så små :)

Oi, nå skremmer du meg litt. Blir litt bekymret for om jeg kan ha sagt for mye over hodet på eldste her. De er smartere enn vi tror de små.:D

Barn får med seg det utroligste :D

Det hender vi prater i uforståelige koder, men ennå så tar barna det.....

Min datter på snart 3 spurte meg faktisk for noen uker siden om jeg hadde baby i magen. Det var noen dager før jeg visste at jeg var gravid. Men syntes det var veldig rart at hun spurte. Kanskje jeg var så oppblåst at det så sånn ut. ;-)

Det er utrolig hvordan de fanger opp sånne ting! Datteren vår fanget det opp da jeg var gravid i høst. Ingen som sa noe som helst til henne, men hun skjønte det på en eller annen måte. Jeg benektet det da, orket ikke å bekrefte at jeg var det. Sikkert dårlig gjort, men var det som føltes riktig da ;)

Det er utrolig hvordan de fanger opp sånne ting! Datteren vår fanget det opp da jeg var gravid i høst. Ingen som sa noe som helst til henne, men hun skjønte det på en eller annen måte. Jeg benektet det da, orket ikke å bekrefte at jeg var det. Sikkert dårlig gjort, men var det som føltes riktig da ;)
Det er litt vanskelig synes jeg. Hvertfall sånn som det er til meg, er ikke veldig langt på vei og man vet jo aldri om det går bra. Og de små skjønner jo ikke det.. Men, vi håper såklart det går bra:) når hun la seg ikveld: vi må være stille for babyen. Jeg: hvordan baby? Hun: babyen din inni magen:D haha

Back
Topp