Vi vil ikke vite kjønet vi..

Miriamsmams

Glad i forumet
Er det flere med meg som vil ha en overaskelse på fødestua:) Visste ikke med førstemann heller, det var kjempe gøy å endelig få vite det!!

Vi vil ikke vite denne gangen heller så det blir veldig spennende
 
Jeg var idag og måtte bare vite det :) Synes vi blir bedre kjent med nurket i magen da :) + så blir alt så praktisk, slepper å kjøpe alt nøytralt :)
Men hadde sikkert vært kjempe artig å ikke vite det og da! Litt mer spenning :)
 
Ja, vi vil veldig gjerne vente med å vite kjønnet :o) Er jo veldig spennende å vente å se.
Vi har en gutt og en jente fra før, så har jo både rosa og blått ;o)
 
I teorien så mener jeg det helt sikkert er mest spennende å ikke vite kjønn før ungen er ute MEN det er ikke noe jeg klarer å vente med ;-) Har man dermed en gutt og en jente fra før så ser jeg for meg at det kan bli enklere, MEN igjen, ellers er det for spennende på UL å ikke få vite :-P Og ja, vil helst kunne planlegge litt for nå har vi en gutt fra før og om det da er jente jeg har i magen vil jeg kjøpe inn 'litt' rosa/jentete ting før fødselen, evt strikke et litt mer feminint hentesett :-D Blir glad uansett...gleeeder meg sånn!
 
Vi vet heller ikkje kjønnet:) Spennende :):)
Viste det med storebror og lillesøster,men syntes det var spennende da også da vi ikkje vet hvordan dem er når dem blir født
 
Vi er for nysgjerrige til å IKKE vite!! ;) Men, bare husk det jenter, det er ikke sikkert det er riktig det de ser på ultralyden!!!

Ei jeg kjenner var på et sted mellom 8-9 ultralyder i svangerskapet sitt, og fikk beskjed om at de venta jente hver gang. Så de mala rommet i rosa/lilla og kjøpte inn bare rosa, da de hadde gutt fra før. Og ut kom det en gutt... Så pappaen måtte hjem og male rommet og handle litt mens mor lå på sykehuset og venta på å komme hjem!! 
 
Jeg må vite så jeg vet hva jeg skal handle inn. Er for kontrollfreak til å ikke vite. Får vi ikke vite det på ordinær Ul må jeg bestille en privat:P Får kanskje ikke overraskelsen med å få vite kjønn når jeg føder, men før jo overraskelsen når vi er på UL:) Så får jeg heller klare meg med overraskelsen med hvordan den lille ser ut etter fødsel:)
 
Jeg må vite så jeg vet hva jeg skal handle inn. Er for kontrollfreak til å ikke vite. Får vi ikke vite det på ordinær Ul må jeg bestille en privat:P Får kanskje ikke overraskelsen med å få vite kjønn når jeg føder, men før jo overraskelsen når vi er på UL:) Så får jeg heller klare meg med overraskelsen med hvordan den lille ser ut etter fødsel:)
 
Vi visste det ikke med de to første, kjempespennende å ikke vite. Syns ikke det har vært stress i forhold til å forberede seg heller, å ikke vite kjønnet. Hadde ingenting rosa på forhånd når den første viste seg å bli jente, men vi fikk lassevis med rosa klær av familie og venner når hun ble født. Samme med nr 2.

Men siden dette er siste gang vil jeg prøve å vite kjønnet på forhånd. Bare for å ha prøvd liksom;-) Vi har jo en av hver så det er egentlig samme hva det blir for oss:-)
 


Hønepøne+2 skrev:
Jeg må vite så jeg vet hva jeg skal handle inn. Er for kontrollfreak til å ikke vite. Får vi ikke vite det på ordinær Ul må jeg bestille en privat:P Får kanskje ikke overraskelsen med å få vite kjønn når jeg føder, men før jo overraskelsen når vi er på UL:) Så får jeg heller klare meg med overraskelsen med hvordan den lille ser ut etter fødsel:)


SIGN :)
 
me klarer ikkje bestemme oss.
me har jo ei jente og en gutt fra før så må jo ikkje vite, men kjenner nysgjerrigheten tar litt over. tror ikkje me klarer bestemme oss før UL.
hadde jo vært kjekt å oppleve å ikkje  vite... hmmm.....hmmm....
 
Her lever vi i spenning ja, har ikke visst kjønnet med de to første heller, synes det er helt greit og ikke vite det;-)
 
Jeg visste med førstemann, men skal ikke vite nå. Jeg har en del etter gutten min som er ganske kjønnsnøytralt. Vil uansett ikke kjøpe inn noe, har bare kjøpt en vinterdress siden forrige var sommerbaby. Og skal kjøpe en kjukk lue. Ellers trenger jeg ingenting. Og man får jo alltids så masse også...
 
Vil ikke vite! Samboen min har begynt en overtalelseskampanje om å få vite, mens jeg vil ha en overaskelse! :-)

Når vi ventet junior så jeg snurrebassen på skjermen langt før hun som gjorde ul-undersøkelsen sporte om vi ville vite kjønn. Nå vet jeg ikke om jeg tør å se på skjermen under ul. Skal i hvert fall si med en gang vi kommer dit at jeg ikke vil vite. Selv om det ikke ville vært en "katastrofe" å vite så liker jeg spenningen..:-)
 
Ei veninne av meg var ikke heller sikker på om hun ville vite eller ikke. Begge graviditene hennes skrev jm ner symbolet for jente/gutt på et ark som hun la i en kovolutt og klistret igjen. :-) På den måten trengte hun ikke ta valget der og da...
 
Back
Topp