Vi vil bli 4 (fem med hunden)

Cillia

Elsker forumet
Jeg er en jente på 25 år som har en herlig samboer på 27, og sammen har vi en hund og ei lita nydelig jente. Jeg jobber som lærer og mannen min er journalist.

Nå er jenta vår snart 7 mnd, og vi har kjempelyst på en til selv om vi har hatt det tøft med tøff fødsel som endte i hastekeisersnitt, kolikk, laktoseintoleranse+++. Men vi har jo verdens nydeligste jente, og vi elsker og være foreldre. Vi vil gjerne ha to tette barn, slik at de kan få selskap og glede av hverandre i oppveksten.

Jeg slutta på cerazette i midten av november, har jo ammet i tillegg, så jeg har ikke fått tr tilbake etter fødselen enda. De siste dagene har jeg hvertfall hatt litt utflod, noe jeg ikke har hatt siden fødselen, slimhinnene har vært helt tørre.

Et annet tegn på at tr kan være på vei er syyggt mye humørsvingninger. Jeg er sint og lei og blid og sur om en aen. Fortvilende både for meg og sambo.

Vi har hatt sex den 29 nov. og 1 des. Tviler på at det har blitt klaff, da jeg ikke har fått tr. Men kan jo håpe.

Tok el-test i dag, den var negativ.[:-]
  1. 15 nov. Sluttet på cerazette
  2. 29 nov.
  3. 1 des.
  4. 7 des. el-test, negativ
  5. 10 des. EL-slim[:D] Negativ el-test
  6. 11 des. Sannsynligvis fått uvi. Startet på Trimetoprim. Veldige magesmerter.
  7. 12 des. 1 positiv g.test (men hadde ligget for lenge) og en negativ g.test.[:(]
  8. 13 des. 1 negativ g.test.
  9. 16 des. mulig EL slim, BITTELITT mensmurringer i ryggen
  10. 19. des. Veldig svimmel.
  11. 27.des. Ganske sikkert elslim, masse eggehvit om morgen og midt på dagen. Neg. eltest.
  12. 28.des. Masse El-slim. Neg el.test.
  13. 29.des. El-slim. 2 neg. el.tester
  14. 30.des. Like streker på el test
  15. 31.des. Like streker på el test+ en test hvor t.streken var litt sterkere![:D]. El slim
  16. 1.jan. Negativ el-test. Kvalm.
  17. 2.jan. Stikninger nederst i magen på høyre side
  18. 3.jan. Stikninger
  19. 4.januar. Mensaktig blod. Kom på kvelden. Smerter i korsrygg.[:(]
  20. 6.januar. Siste dag med mens.
  21. 10.januar. Veldig svimmel. Neg.g.test (ikke med morgenurin)
  22. 13.januar. Neg g.test med morgenurin. Håp ute.[8D]
  23. 15.januar. Vondt på høyre siden i magen.
  24. 19.januar.
  25. 21.januarNeg el-test.
  26. 23.januar
  27. 27.januar El slim, neg.el-test
  28. 28.januar Elslim
  29. 29. januar GU celleprøve
  30. 30.januar El slim Temp:35,48
  31. 31.januar El slim
  32. 2.februar positiv eltest[:D] 
  33. 3.februar positiv eltest temp:36,82
  34. 4.februar temp:35,42
  35. 12.februar: TR[:@]
  36. 2.mars: El smerter Mye el slim 1 gang om dagen
  37. 3.mars: Samme som i går
  38. 4.mars: Positiv el test
  39. 14 mars: neg. g-test
  40. 15 mars: Litt tempfall
  41. 16 mars: temp fall TR[:(]
 
I dag har vi sett film fra Julie ble født og frem til i dag, har ikke sett det før, var ganske spesielt, begynte å gråte og greier, men det var kjempekjekt å se. Men håper fødselsopplevelsen blir bedre neste gang.
 
Ellers er det fantastisk å være mamma. Julie har begynt å krype nå, og i dag krøp hun i superfart fra tv`n helt ut til kjøkkenet for å rive ned flaskene, kjempemorsomt[:D]
 
Har hatt masse el-slim i går og i dag, og jeg tror faktisk at vi kan klare å bli gravide denne måneden, kanskje litt vel optimistisk at det skal gå første el etter fødselen, men har en god følelse, så får vi se om to uker[:D]
 
Nå er jeg forvirret, 5 dagen med el slim, og to el tester med like sterke streker de to siste dagene. Hva betyr dette... Begynte på folat i dag[8D]
 
Ja nå er det bare å vente i spenning[:D] Gleder meg til å teste 12 januar[8D]
 
ORIGINAL: Cillia

Jeg er en jente på 25 år som har en herlig samboer på 27, og sammen har vi en hund og ei lita nydelig jente. Jeg jobber som lærer og mannen min er journalist.

Nå er jenta vår snart 7 mnd, og vi har kjempelyst på en til selv om vi har hatt det tøft med tøff fødsel som endte i hastekeisersnitt, kolikk, laktoseintoleranse+++. Men vi har jo verdens nydeligste jente, og vi elsker og være foreldre. Vi vil gjerne ha to tette barn, slik at de kan få selskap og glede av hverandre i oppveksten.

Jeg slutta på cerazette i midten av november, har jo ammet i tillegg, så jeg har ikke fått tr tilbake etter fødselen enda. De siste dagene har jeg hvertfall hatt litt utflod, noe jeg ikke har hatt siden fødselen, slimhinnene har vært helt tørre.

Et annet tegn på at tr kan være på vei er syyggt mye humørsvingninger. Jeg er sint og lei og blid og sur om en aen. Fortvilende både for meg og sambo.

Vi har hatt sex den 29 nov. og 1 des. Tviler på at det har blitt klaff, da jeg ikke har fått tr. Men kan jo håpe.

Tok el-test i dag, den var negativ.[:-]
  1. 15 nov. Sluttet på cerazette
  2. 29 nov.
  3. 1 des.
  4. 7 des. el-test, negativ
  5. 10 des. EL-slim[:D] Negativ el-test
  6. 11 des. Sannsynligvis fått uvi. Startet på Trimetoprim. Veldige magesmerter.
  7. 12 des. 1 positiv g.test (men hadde ligget for lenge) og en negativ g.test.[:(]
  8. 13 des. 1 negativ g.test.
  9. 16 des. mulig EL slim, BITTELITT mensmurringer i ryggen
  10. 19. des. Veldig svimmel.
  11. 27.des. Ganske sikkert elslim, masse eggehvit om morgen og midt på dagen. Neg. eltest.
  12. 28.des. Masse El-slim. Neg el.test.
  13. 29.des. El-slim. 2 neg. el.tester
  14. 30.des. Like streker på el test
  15. 31.des. Like streker på el test+ en test hvor t.streken var litt sterkere![:D]. El slim
  16. 1. jan. Kvalm. Negativ el-test.

 
I dag fikk jeg blod på papiret, var ganske mye, og har menssmerter i korsryggen, så lurer på om håpet er ute for denne gang. Men det rare er jo at det bare er 5 dager siden el. Ellers har jeg hatt mye stikninger i magen. Får bare vente og se[8|]
 
Ja håper det var festeblødning, men det var kanskje litt mye til å være det, varte i 2 dager. Men kjenner fortsatt stikninger i magen, så jeg skal teste på søndag tenker jeg[8D] Håpet er ikke helt ute[8D]
 
I dag har jeg vært kvalm og svimmel. Hos T på lørdag rødmet jeg, høres rart ut jeg vet, men det gjør jeg aldri ellers, men sist jeg var gravid, skjedde det hele tiden. Det forsvant med en gang etter fødselen. Så nå blir det testing av morgenurinen i morgen (tirsdag). Har ikm på onsdag.[8|]
 
Første dag med el slim[:D] Men typisk at jeg skal ta celleprøve på torsdag, litt flaut hvis han finner "rester" etter kosestunden vår[8D]
 
Litt lei meg i dag. Min første morsdag og sambo har ikke en gang sagt gratulerer med morsdagen (han påstår han har sagt det, men at jeg ikke hørte det, for noe tull)[:@] Å jeg som prøvde å gjøre farsdagen hans kjekk, frister lite til neste år, akkurat nå hvertfall[:'(]
 
Hei! Dette er energiklumpen du skal få låne ham i idag slik at du får en fin start på uka!


Ha en så fin mandag som mulig!
 
Å men du er grei[:D] Hjalp den energien der[:D]
 
Ja da kom mensen igjen[:(] Menmen, ny måned nye sjangser[8D]
 
Alltid kjedelig når mensen kommer... Men krysser fingrene for at det klaffet neste mnd [:)]
 
Nå har jeg hatt enorme el smerter i de to foregående dagene, har også hatt litt el slim. I dag fikk jeg positiv el test. Så nå får vi bare se, men syntes jeg er uvanlig tørr denne el perioden...
 
ORIGINAL: Cillia

Jeg er en jente på 25 år som har en herlig samboer på 27, og sammen har vi en hund og ei lita nydelig jente. Jeg jobber som lærer og mannen min er journalist.

Nå er jenta vår snart 7 mnd, og vi har kjempelyst på en til selv om vi har hatt det tøft med tøff fødsel som endte i hastekeisersnitt, kolikk, laktoseintoleranse+++. Men vi har jo verdens nydeligste jente, og vi elsker og være foreldre. Vi vil gjerne ha to tette barn, slik at de kan få selskap og glede av hverandre i oppveksten.

Jeg slutta på cerazette i midten av november, har jo ammet i tillegg, så jeg har ikke fått tr tilbake etter fødselen enda. De siste dagene har jeg hvertfall hatt litt utflod, noe jeg ikke har hatt siden fødselen, slimhinnene har vært helt tørre.

Et annet tegn på at tr kan være på vei er syyggt mye humørsvingninger. Jeg er sint og lei og blid og sur om en aen. Fortvilende både for meg og sambo.

Vi har hatt sex den 29 nov. og 1 des. Tviler på at det har blitt klaff, da jeg ikke har fått tr. Men kan jo håpe.

Tok el-test i dag, den var negativ.[:-]
  1. 15 nov. Sluttet på cerazette
  2. 29 nov.
  3. 1 des.
  4. 7 des. el-test, negativ
  5. 10 des. EL-slim[:D] Negativ el-test
  6. 11 des. Sannsynligvis fått uvi. Startet på Trimetoprim. Veldige magesmerter.
  7. 12 des. 1 positiv g.test (men hadde ligget for lenge) og en negativ g.test.[:(]
  8. 13 des. 1 negativ g.test.
  9. 16 des. mulig EL slim, BITTELITT mensmurringer i ryggen
  10. 19. des. Veldig svimmel.
  11. 27.des. Ganske sikkert elslim, masse eggehvit om morgen og midt på dagen. Neg. eltest.
  12. 28.des. Masse El-slim. Neg el.test.
  13. 29.des. El-slim. 2 neg. el.tester
  14. 30.des. Like streker på el test
  15. 31.des. Like streker på el test+ en test hvor t.streken var litt sterkere![:D]. El slim
  16. 1.jan. Negativ el-test. Kvalm.
  17. 2.jan. Stikninger nederst i magen på høyre side
  18. 3.jan. Stikninger
  19. 4.januar. Mensaktig blod. Kom på kvelden. Smerter i korsrygg.[:(]
  20. 6.januar. Siste dag med mens.
  21. 10.januar. Veldig svimmel. Neg.g.test (ikke med morgenurin)
  22. 13.januar. Neg g.test med morgenurin. Håp ute.[8D]
  23. 15.januar. Vondt på høyre siden i magen.
  24. 19.januar.
  25. 21.januarNeg el-test.
  26. 23.januar
  27. 27.januar El slim, neg.el-test
  28. 28.januar Elslim
  29. 29. januar GU celleprøve
  30. 30.januar El slim Temp:35,48
  31. 31.januar El slim
  32. 2.februar positiv eltest[:D] 
  33. 3.februar positiv eltest temp:36,82
  34. 4.februar temp:35,42
  35. 12.februar: TR[:@]
  36. 2.mars: El smerter Mye el slim 1 gang om dagen
  37. 3.mars: Samme som i går
  38. 4.mars: Positiv el test
  39. 14. mars: Negativ g.test. (4 dager før ikm). Veldig kvalm, vondt i korsryggen

 
Back
Topp