Vi vil bli 4 (fem med hunden)

Cillia

Elsker forumet
Jeg er en jente på 25 år som har en herlig samboer på 27, og sammen har vi en hund og ei lita nydelig jente. Jeg jobber som lærer og mannen min er journalist.

Nå er jenta vår snart 7 mnd, og vi har kjempelyst på en til selv om vi har hatt det tøft med tøff fødsel som endte i hastekeisersnitt, kolikk, laktoseintoleranse+++. Men vi har jo verdens nydeligste jente, og vi elsker og være foreldre. Vi vil gjerne ha to tette barn, slik at de kan få selskap og glede av hverandre i oppveksten.

Jeg slutta på cerazette i midten av november, har jo ammet i tillegg, så jeg har ikke fått tr tilbake etter fødselen enda. De siste dagene har jeg hvertfall hatt litt utflod, noe jeg ikke har hatt siden fødselen, slimhinnene har vært helt tørre.

Et annet tegn på at tr kan være på vei er syyggt mye humørsvingninger. Jeg er sint og lei og blid og sur om en aen. Fortvilende både for meg og sambo.

Vi har hatt sex den 29 nov. og 1 des. Tviler på at det har blitt klaff, da jeg ikke har fått tr. Men kan jo håpe.

Tok el-test i dag, den var negativ.[:-]
  1. 15 nov. Sluttet på cerazette
  2. 29 nov.
  3. 1 des.
  4. 7 des. el-test, negativ
  5. 10 des. EL-slim[:D] Negativ el-test
  6. 11 des. Sannsynligvis fått uvi. Startet på Trimetoprim. Veldige magesmerter.
  7. 12 des. 1 positiv g.test (men hadde ligget for lenge) og en negativ g.test.[:(]
  8. 13 des. 1 negativ g.test.
  9. 16 des. mulig EL slim, BITTELITT mensmurringer i ryggen
  10. 19. des. Veldig svimmel.
  11. 27.des. Ganske sikkert elslim, masse eggehvit om morgen og midt på dagen. Neg. eltest.
  12. 28.des. Masse El-slim. Neg el.test.
  13. 29.des. El-slim. 2 neg. el.tester
  14. 30.des. Like streker på el test
  15. 31.des. Like streker på el test+ en test hvor t.streken var litt sterkere![:D]. El slim
  16. 1.jan. Negativ el-test. Kvalm.
  17. 2.jan. Stikninger nederst i magen på høyre side
  18. 3.jan. Stikninger