Vi vil bli 3!

Hope90

Pergo baby??
VIP
August 2010 ble vi velsignet med en nydelig liten datter!

Et år etterpå ble jeg igjen gravid og vi ventet tvillinger men jeg mistet 11 uker på vei :(

Så ble jeg gravid igjen med nok engang endte det med SA!

Og i fjor igjen fikk jeg nok en positiv test men det ble enda en SA bare en uke etter positiv test.

I vinter fikk jeg enda en positiv test men nok engang ble det SA!

Nå venter jeg bare på at den 29 kan komme slik at jeg kan teste igjen!!

Lykke til :-)

Åååå magefølelsen er sterk!
jeg føler meg gravd, men er ikke sikker på om det er fordi ønske er så stort eller om det virkelig er noe der.
æI dag kom kvalmen mens jeg var på jobb så vi får se om den dukope opp igjen i morgen :)
jeg krysser fingrene for det !

Da har jeg vært hos legen i blitt henvist videre til gyn. i Tønsberg for å prøve å finne årsakene til alle abortene våre.
Håper jeg får innkalling raskt. Vil så gjerne bli gravid i løpet av sommern.
Baby HopeWM.jpg

Gravid magefølelsen er så sterk klarere nesten ikke vente med å teste til onsdag :D men gruer meg også veldig er så redd for at tante rød skal dukke opp :(

Og adkomst mensepå:( og jeg kjenner det stikker i magen for jeg hadde virkelig en magefølelse dennadgangen, men det var vel bare med ønske da. så nå får vi vente til den 26 juni med å test så kanskje set blir en mars baby :) ,å holde motet oppe :) jeg skal jo inn til litt undersøkelser pga alle SA jeg har hatt.

Da er TR borte i løpet av dagen :D hurra! Men den frøkna her er tett i nesa og rar i halsen og verker i kroppen. Det ervtydelugvus ikke noe unntak at jeg måtte bli syk nå:o men det skal ikke stoppe meg fra å komme i gang:D i norgen etter jobb skal jeg rett på apoteket å kjøpe det jeg trenger ++ :) i dag skal jeg bare hvile meg :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg har til og med begynt å fin kjemme hekleferdighetene mine :) denne ble rosa, men resten av klærne jeg skal hekle / strikke kommer til p bli i nøytralene farger frem til jeg vet kjønnet på babyen :)
ImageUploadedByBV Forum1369893324.739664.jpg

Da er heg iganf med druejuicr (gapejuice) og solvipec :) om ikke hostesaften skulle ha noe virkning på graviditeten så fungerer een fint mot den forkjølelsen jeg er plager med :D

ååh herregud så har jeg kjøpt feil juice XD føler meg som en skikkelig idiot :P jaja godt jeg kan le av meg selv :P

Nå er det ikke mange dager igjen til eggløsning :) så i dag stater prøvningen virkelig for alvor, men for ikke å putte press på sambo skal jeg forføre han litt ekstra i kveld :D han liker overraksler mohahaha:D:D

Hadde det ikke vært for at jeg akkurat har hatt TR så hadde jeg sverget på at jeg kunne vært gravid :P

I går ettermiddag ble jeg plutselig jeg kjempe kvalm og kastet opp og etter på var alt greit igjen.
Jeg er også kjempe følsom der nede og jeg føler meg gravid!

Du snakker om å innbille seg både det ene å det andre :P

Det må være minnene fra mitt første svangerskap og det sterke ønske jeg har om å bli gravid som tuller med hodet mitt :)

Hadde det ikke vært for at jeg akkurat har hatt TR så hadde jeg sverget på at jeg kunne vært gravid :p

I går ettermiddag ble jeg plutselig jeg kjempe kvalm og kastet opp og etter på var alt greit igjen.

Du snakker om å innbille seg både det ene å det andre :p

Det må være minnene fra mitt første svangerskap og det sterke ønske jeg har om å bli gravid som tuller med hodet mitt :)

har faktisk følt det slik selv nå etter tr, men ingen positive tester, så da må det nesten bare være tegn på el istedet :-P

Hadde det ikke vært for at jeg akkurat har hatt TR så hadde jeg sverget på at jeg kunne vært gravid :P

Du snakker om å innbille seg både det ene å det andre :P

Hehehehe. Tror ikke du er alene om å være "gravid" både titt og ofte :p

Elsker å lese disse dagbøkene! Deilig å se at det er flere enn meg som tenker og tolker på samme måte som meg :p og veldig godt å være flere om prøvingen samtidig :)

Hehehehe. Tror ikke du er alene om å være "gravid" både titt og ofte :p

Elsker å lese disse dagbøkene! Deilig å se at det er flere enn meg som tenker og tolker på samme måte som meg :p og veldig godt å være flere om prøvingen samtidig :)
Der er jeg helt enig med deg:D noen ganger føler man seg ganske gal og aå leser du om noen som har det akkurat som deg og da føler man seg ganske normal igjen :)

App<3

Kan eggløsningen være igang?

I går kveld sverger jeg på at jeg hadde slike "smerter" jeg pleier å ha ved eggløsning :) det er godt vi er forbereder og har lit babyabaking hver kveld :) må bare krysse fingrene for at bollen legger seg til heving i ovnen :D

Lykke til:)

Happy humping :)

Back
Topp