Vi venter tvillinger!!!!

Lusiana

Betatt av forumet
Heisann!!

Jeg er så glad i dag, går på en rosa skye og føler at alt bare er helt perfekt!! Var på ultralyd i dag, og legen sa vi hadde skutt gullfuglen for her var det to hjerter, og to små spirevipper!!! [:D][:D]
Jeg er tante til tvillinger, og har en venninne som har tvillinger, nå skal jeg få!!!! [:D][:D] Jeg gikk på enkel pergotimekur da pga noe problemer med eggløsning/eggdannelsen. Men to er to!! [:D][:D]

Tvillinggravid Lusiana

Takk takk *Stolt*

Det skal bli gøy med to små i huset, tenk på den julen vi får!! Riktignok blir det nok mye jeg skal igjennom med dette svangerskapet, og etterpå. Men dobbel lykke som det heter!!! Er bare så glad!!! [:D][:D]

Enti: Ønsker deg all hell og lykke, og håper virkelig at det blir din tur!! Tvillinger har jeg egentlig bare drømt om, men aldri trodd at jeg skulle få det!! Men nå ser det slik ut, jeg håper og er evig optimist heretter!! [:D][:D]

Wow!! Tenk to gullunger!! Gratulerer så masse!!

gratulerer lusiana!så kjekt å høre[:D][:D][:D][:D] 

Gratulerer!

sniker litt igjen jeg. Gratulerer så mye medd tvillinger!! Skulle ønske jeg og var så heldig en gang!! Har så utrolig lyst på tvillinger.
Kan du ikke sende meg oppskriften.. (selv om jeg vet det ikke går ann[:(]) Lykke til med svangerskapet, og håper de nydelige spirene dine holder seg lenge i magen din! [:D]

Så kjekt da vennen!!!! Gratulerer så masse!! [:D]

Gratulerer med 2 gullunger [;)]
Masse lykke til og håper de holder seg inne lenge i magen din [:)]

ORIGINAL: # Wilmas Mamma #

Gratulerer med 2 gullunger [;)]
Masse lykke til og håper de holder seg inne lenge i magen din [:)]

Sign[:D][:D][:D]

oioioioioioioioioioioioi fy søren dette var gode nyheter, Jeg er så missunelig.  selv om jeg er veldig fornøyd med bare en også.  Vet jo ikke hvor mange jeg har i magen[;)]

Stilig! gratulerer med dobbel lykke gitt![:D]

[:D][:D] GRATULERER   [:D][:D]

ORIGINAL: vennen2_86

Oii!![:D]
Gratulere sååå mye!! Dobbelt lykke det!![:D][:D][:D]

Back
Topp