Vi venter oss ...:))<3

£ille£en

Forelsket i forumet
Ei lita jente! Skal på ul igjen om 14 dager å få d bekrefte igjen! (tror ikke helt på det) :))
 
Kan det ses sååå tidlig? 
Ojsann, så göy =D
 
Så gøy!:D

Jeg var på UL forrige uke da jeg var 11+4 og da kunne jordmor se det også:) Ikke i form av hvilke kjønnsorganer den hadde, men hvilken retning kjønnsorganet sto i forhold til ryggsøylen eller noe, når hun målte opp linjer:P Hun sa hun aldri hadde tatt feil, men kunne jo ikke si 100% sikkert, men hun trodde det var jente her også <3

 
¨Gratulere :) Hvor finner dere disse som oppgir kjønn så tidlig??? Begge mine ul steder sier det bare blir gjetting og ikke særlig sikkert i uke 15 engang, så fikk ikke vite i uke 15 sist med gullet,og det stedet jeg skal til om 14 dager sier de heller ikke sier noe om kjønn så tidlig for det er for usikkert  :/
 


surrehodet skrev:
¨Gratulere :) Hvor finner dere disse som oppgir kjønn så tidlig??? Begge mine ul steder sier det bare blir gjetting og ikke særlig sikkert i uke 15 engang, så fikk ikke vite i uke 15 sist med gullet,og det stedet jeg skal til om 14 dager sier de heller ikke sier noe om kjønn så tidlig for det er for usikkert  :/


Hun jeg var til har stor kompetanse på området og har hjulpet St.Olav med kompetanse og diverse også tror jeg i utvikling på UL,:) Hun er i Stavanger:) Hvor bor du da? Jeg tror de må ha litt peiling:)
 
Gratulerer så mye med ei jente :)
 
Bor i Fredrikstad, begge steder er flinke,veldig erfarne gynekologer, og dit jeg skal 13 februar har de 3d også, og de er kjente for å gå svært nøye gjennom organer,som jo er det viktigste,og grunnen til at jeg skal, men lurer jo fælt på hva det blir og.....

Desuten er det salg nå, om det blir jente og jeg må ut å kjøpe klær hadde det vært litt kjekt å vite NÅ hihi ;)
 


surrehodet skrev:
Bor i Fredrikstad, begge steder er flinke,veldig erfarne gynekologer, og dit jeg skal 13 februar har de 3d også, og de er kjente for å gå svært nøye gjennom organer,som jo er det viktigste,og grunnen til at jeg skal, men lurer jo fælt på hva det blir og.....

Desuten er det salg nå, om det blir jente og jeg må ut å kjøpe klær hadde det vært litt kjekt å vite NÅ hihi ;)

¨Du kan jo spørre om de kan se det på det jeg nevnte:)
 
oy så koseli da : ) jeg får vite d 29 februar. har 2 små gutter 2 og 3 år. lite ønske om at det er jente som er i magen. Legen mener jeg nå er 11 uker på vei.. men jeg tror jeg er lengre.. fordi jeg har kjent spark i magen. Og d er jo for tidlig å kjenne det i uke 11 tror jeg. lykke til videre i graviditeten..


 


Hanne 24 skrev:
oy så koseli da : ) jeg får vite d 29 februar. har 2 små gutter 2 og 3 år. lite ønske om at det er jente som er i magen. Legen mener jeg nå er 11 uker på vei.. men jeg tror jeg er lengre.. fordi jeg har kjent spark i magen. Og d er jo for tidlig å kjenne det i uke 11 tror jeg. lykke til videre i graviditeten..




neida du kan kjenne det i uke 11, det er vanelig å kjenne det tidligere hvis du er flergangsgravid for da vet du hva du leter etter ;)
 


£ille£en skrev:
Ei lita jente! Skal på ul igjen om 14 dager å få d bekrefte igjen! (tror ikke helt på det) :))


Det sa legen min til meg åå! blir spennende å se på standar ultralyden! :P
 
Gratulerer med lille jenten i magen:)
Er det jordmor Janne du går til ? Skal på ul hos henne neste onsdag håper hun ser hva det er da. Er en dag fra 13 uker da.
 
Tror det er fantomspark så tidlig som 11, har de jeg og. Men har vært der leeenge så er nok bare det så tidlig. Men de er veldig virklige,man tror det er spark!
 


twinkelstar skrev:
Gratulerer med lille jenten i magen:)
Er det jordmor Janne du går til ? Skal på ul hos henne neste onsdag håper hun ser hva det er da. Er en dag fra 13 uker da.


Jeg gikk til Jordmor Janne:) Hun kunne ta noen målinger som sa hvilket kjønn det mest sannsynlig ble. Hun har aldri tatt feil før og sa til meg at det så ut som jente:) Da var jeg 11+3:)
 
Hei. Hvor var du på ul? Jeg bor i trondheim å har gutter på 5 og 2 år så håper litt på ei jente nå. Men er så lenge å vente til den ordinære ul:p
 
Var på UL på fredag, og muligens jente her også. Men avventer litt til ordinær UL da... Jeg så det i grunnen selv også fordi du kan se "to streker/buer" "mellom" beina ;D Legen bekreftet det. Jeg var ca 12+1 på UL. Har jente fra før, så praktisk med klær ;D
 
Jeg var på st.Olav til en mann der i uke 12+. Neste mandag skal jeg på medicus!! Glæde mæ te å sje om d stemme! Da e æ 16 uka :)) da må de klare å se det 100 % sikkert? Har handla jente tøy, en body og en bukse og en dress i lilla/rosa :p e sååå nyskjerrig azz... Klare nesten ikke å søve... Tjihihi...
 
Okei, va d legen din som henvist dæ så du fikk ul på sykehuse? Æ va på medicus i uke 14 forrie gang å da va d for tidli å si nå sa dem så æ har itj brydd mæ om å bestill nå time dær den gangen hær:-/ Æ ska på st.olav 20 feb, men dagan går jo sååå tregt. Når ska du på ordinær?
 
Back
Topp