vi var i danmark

Emilieprinsessåmi

Gift med forumet
i helga, å vi stor koste oss me mini. har å hun har blitt en orntlig pappadalt. hun er blitt helt vill etter pappen sin. er jo så herligt å se de kose seg sånn sammen[:D][:D][:D][:D][:D]

Sitter i bilen å venter på super speed fra larvik.

På resturanten på båten

Spise frokost på hotelle

Er ute å shopper litt å spiser enda en gang.

E ude å kose oss me kjempe go mat på lørdags kvelden

Blei mange bilde dette her.

Ser ut som dere har kost dere alle sammen ja [:)]
Fine bilder av den nydelige jenta di [:)]

Så herlig!
Hun er virkelig ei lita prinsesse

takk takk[:D][:D]

ja det så ut som en fin tur med mye god mat!
nydelig jente du har ![:)]

ja va knall masse go mat, å mini spiste fisk aleina som en gal, hu digge fisk, e d besta hu får. va utroligt herligt å komma seg vekk ei helg å bare kosa seg me sine kjære. d anbefales, kan nok ishe gå for lenge t neste gong e eg redde

takk[:D][:D][:D][:D]

nydelig snuppe du har, ser ut som dere koste dere veldig [:)]

Så mange fine bilder [:D][:D]

Så ut som dere har hatt en kjempe fin tur! Deilig å komme seg bort litt[:)]
Jenta deres er så nydelig...Har aldri sett noen med hennes blå farge på øynene før! Vakre[:)]

ORIGINAL: juuli

Så ut som dere har hatt en kjempe fin tur! Deilig å komme seg bort litt[:)]
Jenta deres er så nydelig...Har aldri sett noen med hennes blå farge på øynene før! Vakre[:)]

takk atkk[:D][:D][:D] ja hu har ganske blåe øyner me en mørk blå ring rundt[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: jeb

Så koselig å dra på familietur[:D] fine bilder[:D]

va super herligt, me stor koste oss heila helgå[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]takk takk[:D][:D][:D]

Så nydelig jente, ser ut som dere har kost dere på tur!
Det hvite "pannebåndet" m blomsten på var så fint, kan jeg spørre om hvor du har kjøpt det??[:)]

ORIGINAL: *den lille og jeg*

Det hvite "pannebåndet" m blomsten på var så fint, kan jeg spørre om hvor du har kjøpt det??[:)]

d har eg kjøpt på liten, du får sei fra viss du ishe finne d, så kan eg ta å senda et i posten t deg viss ishe[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Emilieprinsessåmi

d har eg kjøpt på liten, du får sei fra viss du ishe finne d, så kan eg ta å senda et i posten t deg viss ishe[:D][:D][:D][:D]

Søkte på "Liten" å da kom jeg inn på reflex sine produkter.. er det reflex?? mulig jeg kan finne det på barnashus eller babyshop..?? Bor ikke i nærheten av "Liten". Det hadde jo vært kjempesnilt av deg hvis du ville ha gjort det[:D][:D] Men jeg kan se om jeg finner det her først, så sender jeg deg en PM hvis ikke. 

ORIGINAL: Emilieprinsessåmi

Søkte på "Liten" å da kom jeg inn på reflex sine produkter.. er det reflex?? mulig jeg kan finne det på barnashus eller babyshop..?? Bor ikke i nærheten av "Liten". Det hadde jo vært kjempesnilt av deg hvis du ville ha gjort det[:D][:D] Men jeg kan se om jeg finner det her først, så sender jeg deg en PM hvis ikke. 

ok[:D] er ingen problem å sende deg et viss du ikke finner d. bare si fra du[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Sjeglo

Hun er så nydelig ! 

takk takk[:D][:D][:D]

Back
Topp