ORIGINAL: Myshild Bergsprekken
ORIGINAL: Grete71
ORIGINAL: Myshild Bergsprekken
ORIGINAL: Grete71
ORIGINAL: Lissyjane
Sikret? Disse 4 årene har momsen gått opp,veiavgiften gått opp og bomringen blitt dyrere. Hva er det som er sikret egentlig? Vi får anatagelig et mye dyrere land å bo i hvis det fortsetter som dette[;)] Vi får fortsette med å ikke ta vare på våre egne[;)]
Er litt enig med deg her altså...
Velferdsnorge??!!! Synes ikke det minner så forferdelig mye om velferd når sykehuskøene vokser, skolene forfaller, de eldre dør hjemme, vi pålegges flere og flere avgifter (bomringer osv.).
MEN; stort sett kan vel vi som privatpersoner ikke klage - selv om nylig undersøkelse viser at fattigdommen i Norge øker - dvs større forskjeller blandt folk? Mer til de allerede rike, og mindre til de fattige...
Kriminaliteten øker, men det er ikke så rart, for det er ikke noe lukurativt å være politi i Norge...
Osv osv osv osv..[8|]
EGENTLIG så bryr jeg meg døyt om politikk, men brukte min stemmerett for jeg ønsket forandringer. Og det får vi IKKE nå....[&:]
det kan vel tydeligvis ikke være så ille som du skal ha det til når man ser valgresultatet !
Folk er redde for forandringer, derfor ble resultatet slik. Mener nå JEG.
Ille som JEG skal ha det til????!!! Kjære deg, har du ikke fått med deg at helsekøene vokser????!!!!! DET er ikke noe jeg har funnet på.. Og heller ikke det med fattigdommen...
Så å si at det ikke kan være så ille som JEG vil ha det til.... [8|]
eller så er folk fornøyde med hvordan det er !
nei, jeg har ikke sett så mye til helsekøene jeg ! når jeg var syk så benyttet jeg meg av fritt sykehusvalg og kom fortere inn !
pappa var døden nær for 2 uker sia men rett inn på sykehuset og er nå frisk igjen ! så jeg klarer bare ikke å klage over helsenorge jeg ! har vært fantastisk fornøyd når jeg har måttet benytte meg av helsenorge !
Ja men selv om DU er fornøyd, så viser de faktiske tallene at helsekøene stiger!!! Er ikke til å unngå, det. Og når pappaen din var døden nær, så betyr jo det faktisk at han var akutt syk. Regner med at helsekøene vokser på områder der det ikke står om liv. Men det er ille nok.