Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer [emoji173]. Du gir slike som meg håp som akkurat nå sitter med både brunt og rosa på papiret [emoji7]Vi har ventet og ventet på henvisningen fra riksen om tidlig ultralyd. Lovet egentlig oss selv å ikke gå privat denne gangen. Misdannelsen på hjernen ble sist gang oppdaget i uke 8 på privat ultralyd. Men vi ville gjerne se at det fortsatt var liv og om skaden på hjernen var der denne gangen også. Vi var ikke hos en lege, så ingenting kan garanteres. Skal fortsatt på ultralyd på riksen i uke 12.
MEN han så ingen avvik. Tok både innvendig og utvendig. Hodet var normalt, ryggraden normal. Og den sprellet rundt som bare det [emoji173]️
Så her er vår lille... 9+2 uker!
Og til dere andre som har blødd/hatt brunt, det har jeg også.. fortsatt liv [emoji5]
Vis vedlegget 246176Vis vedlegget 246177
Så herlig med gode nyheter <3Vi har ventet og ventet på henvisningen fra riksen om tidlig ultralyd. Lovet egentlig oss selv å ikke gå privat denne gangen. Misdannelsen på hjernen ble sist gang oppdaget i uke 8 på privat ultralyd. Men vi ville gjerne se at det fortsatt var liv og om skaden på hjernen var der denne gangen også. Vi var ikke hos en lege, så ingenting kan garanteres. Skal fortsatt på ultralyd på riksen i uke 12.
MEN han så ingen avvik. Tok både innvendig og utvendig. Hodet var normalt, ryggraden normal. Og den sprellet rundt som bare det [emoji173]️
Så her er vår lille... 9+2 uker!
Og til dere andre som har blødd/hatt brunt, det har jeg også.. fortsatt liv [emoji5]
Vis vedlegget 246176Vis vedlegget 246177
Dag Harald har tatt ul av meg 4 ganger og jeg har alltid fått bedre bilder enn folk som har gått andre steder. Han er flink.
Og han tar jobben seriøst og jeg stoler på han i forhold til undersøkelser han gjør.![]()