Vi troor vi har funnet navn til gutten som kommer...



¤Mosepjusk¤ skrev:
Jeg ELSKER navnet, det er vårt alternativ dersom det kommer en liten gutt! :) Bestemt for 2 år siden, da vi startet å prøve, så da er det bare å få med samboeren min på det, hehe! :)
Håvard og Viljar passet godt sammen ja! :)

Så koselig at det kanskje blir en Viljar til her inne. <3 Det er kjempevakkert! Rart jeg ikke har hørt det før egentlig. Er det mer vanlig oppover i norge?
 


litjejenta skrev:
Vi tror vi har funnet det rette navnet. Men er usikker, så det er hemmerlig enda.
Hadde veldig med problemer å finne guttenavn som vi begge likte, men jeg kjøpte navneboka. Der står masse navn, + betydningene av navnet har veldig mye å si for meg :)

Det er viktig med betydningen av navnet også ja. Jeg synes det er fint med litt staute, norske, og sterke navn. <3
 


Cailen skrev:


¤Mosepjusk¤ skrev:
Jeg ELSKER navnet, det er vårt alternativ dersom det kommer en liten gutt! :) Bestemt for 2 år siden, da vi startet å prøve, så da er det bare å få med samboeren min på det, hehe! :)
Håvard og Viljar passet godt sammen ja! :)

Så koselig at det kanskje blir en Viljar til her inne. <3 Det er kjempevakkert! Rart jeg ikke har hørt det før egentlig. Er det mer vanlig oppover i norge?

Veldig usikker, har ikke hørt så mange i Trøndelag som heter det, men en fra Harstad som jeg jobber med sa det var opptil flere barn som het det i bhg han jobbet i før!
Nydelig navn er det i hvert fall! :) Står mellom Viljar eller Brage dersom det blir gutt her! :)

 


¤Mosepjusk¤ skrev:


Cailen skrev:


¤Mosepjusk¤ skrev:
Jeg ELSKER navnet, det er vårt alternativ dersom det kommer en liten gutt! :) Bestemt for 2 år siden, da vi startet å prøve, så da er det bare å få med samboeren min på det, hehe! :)
Håvard og Viljar passet godt sammen ja! :)

Så koselig at det kanskje blir en Viljar til her inne. <3 Det er kjempevakkert! Rart jeg ikke har hørt det før egentlig. Er det mer vanlig oppover i norge?

Veldig usikker, har ikke hørt så mange i Trøndelag som heter det, men en fra Harstad som jeg jobber med sa det var opptil flere barn som het det i bhg han jobbet i før!
Nydelig navn er det i hvert fall! :) Står mellom Viljar eller Brage dersom det blir gutt her! :)



Okey. Da er det nok kanskje mer populært nord i landet. =) Det er ca 300 i Norge med navnet Viljar så da er det jo ikke så mange. Brage er et fint navn. Sønnen til venninda mi heter det. <3 Vakre navn begge to!
 


Cailen skrev:
Skjønner det. (",) Har du julibarn du også? Synes jeg kjenner igjen nicket ditt. =)



Kjempefint navn. Jeg er forresten også juli (2010) - hvis det var det året du mente da ;D
 


Krysser-fingrene;D skrev:


Cailen skrev:
Skjønner det. (",) Har du julibarn du også? Synes jeg kjenner igjen nicket ditt. =)



Kjempefint navn. Jeg er forresten også juli (2010) - hvis det var det året du mente da ;D


Ja, 2010 ja. Hvilket nick hadde du da?
 


Cailen skrev:


*2 prinsesser & en spire* skrev:
Viljar er så fint :) men det vil ikke mannen ha...


Så synd. Jeg har faktisk aldri hørt det før, men likte det med en gang jeg leste det. Er det flere som heter det der du bor?

Jeg vet om 2 som heter det :)
 
Aldri hørt det før, var fint navn og passer fint sammen med storebror.
Vi skal ha ei jente og hun skal hete Ariana :) 
 


*2 prinsesser & en spire* skrev:


Cailen skrev:


*2 prinsesser & en spire* skrev:
Viljar er så fint :) men det vil ikke mannen ha...


Så synd. Jeg har faktisk aldri hørt det før, men likte det med en gang jeg leste det. Er det flere som heter det der du bor?

Jeg vet om 2 som heter det :)


Jeg leste her om dagen at det kunn var rundt 300 som het det så da er det ikke rart jeg ikke har hørt det. (",) Det er tydelig at det er mer poulært enkelte steder i landet. =)
 


twinkelstar skrev:
Aldri hørt det før, var fint navn og passer fint sammen med storebror.
Vi skal ha ei jente og hun skal hete Ariana :) 


Takk. (",) Nydelig navn dere har valgt! <3
 


Cailen skrev:


Krysser-fingrene;D skrev:


Cailen skrev:
Skjønner det. (",) Har du julibarn du også? Synes jeg kjenner igjen nicket ditt. =)



Kjempefint navn. Jeg er forresten også juli (2010) - hvis det var det året du mente da ;D


Ja, 2010 ja. Hvilket nick hadde du da?

Lupinen - men skrev ikke akkurat veeeeldig mye der... ;-D

 
Så fint! Vi hadde klart jentenavn, men guttenavn klarte vi ikke bli enige om og det blir en gutt.. Tilslutt fant vi ut at han blir oppkalt etter pappaen sin, som heter Andreas til mellomnavn:)
Da har navnet en betydning for oss alle sammen, og det er jo fint selv om jeg tenker det er vanlig fordi maaange på vår alder heter det, men er ikke så vanlig blandt små nå, så da slapp vi ett "topp-10navn"også, for det ville jeg ikke ha.. Det enkle er ofte det beste, hihi:)
 


Peanut12 skrev:
Så fint! Vi hadde klart jentenavn, men guttenavn klarte vi ikke bli enige om og det blir en gutt.. Tilslutt fant vi ut at han blir oppkalt etter pappaen sin, som heter Andreas til mellomnavn:)
Da har navnet en betydning for oss alle sammen, og det er jo fint selv om jeg tenker det er vanlig fordi maaange på vår alder heter det, men er ikke så vanlig blandt små nå, så da slapp vi ett "topp-10navn"også, for det ville jeg ikke ha.. Det enkle er ofte det beste, hihi:)



Andreas er et nydelig navn. <3 koselig med oppkalling etter pappan. :-)>
 
Back
Topp