Vi trodde det var 1, men det viste seg at vi skal ha 3 babyer<3

Abk

Venter trillinger i november/desember<3
Hei:) jeg sniker meg inn her, er egentlig på januar 2015 siden..
Men alt fikk en bråvendig i går..
Var på tidlig UL, og der var det ikke bare 1 eller 2.... Men 3 hjerter som slo <3 så nå havner jeg her.. Har egentlig termin 15 januar, men med trillinger blir man satt igang(keisersnitt) 7 uker før og da er vi i slutten av november:))
Jeg er spent, skremt, redd og kjempe glad på en gang <3 hvis noen her har gått med tvillinger eller trillinger så ta gjerne kontakt :) jeg har så mange spm, og står så lite om iallfall trillinger:) gleder meg til å bli bedre kjent med dere og følge dere videre :))
 
Oj! Så spennende! Hvor langt er du på vei? Hadde dere noen følese om at det var fler eller?
Gratulerer så mye og velkommen hit:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Oj! Så spennende! Hvor langt er du på vei? Hadde dere noen følese om at det var fler eller?
Gratulerer så mye og velkommen hit:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er 6+5, blei satt tilbake noen dager:)
Jeg hadde på følelsen av at det kaaaanskje var to, for spiser så utrolig mye og magen begynte å bli stor(oppblåst) men tre det var ikke i mine tanker i det hele tatt:p hehe
 
:) det må ha vært en spesiell opplevelse! :) har dere barn fra før?:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Wow, gratulerer! :) Så spennende, da!
 
Wow! Gratulerer så mye! :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Wooow! Så utrolig gøy og spennende :D forstår at det er mange tanker som svirrer, men lite keg kan bidra med da jeg er førstegangsgravid. Men gratulerer! :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Åh! Grataulerer så mye :D <3
 
Oi! Gratulerer så mye!! :) Spennende!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Woow, gratulerer:) det må ha vært en helt rå ul opplevelse :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Oj oj oj. . Trillinger ! Så fantastisk spennende :D
Lykke til med det :D
 
Oi, gratulere så mye! Er jo sikkert mye å gjøre med tre små, men gud så heldige dere er :D
 
Oj!!! Det er kjempespennende!! Ikke ofte man får trillinger.
 
Wow så fantastisk!!! Gratulerer så masse :D blir spennende å følge deg på veien videre!!! Herlig å slå dem sammen da :p håpte litt på to selv denne gang for har lyst på 4 barn(har to fra før), men kjedelig å gå gravid synes jeg;)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️
 
Back
Topp