VI SPILLER WOW

lille assa 75

Forumet er livet
Her lager jeg en liste over dem vi spiller...ikke quote, jeg kan skrive inn....(jeg skal skrive det jeg vet på dere men får ikke gjort det før jeg kommer hjem fra jobb)

brukernavn her    Navn på karakter  type                                   server

Lille bv engel      Brummelise            tauren druide level 39            Moonglade
                      Sudo                     Bloodelf Rouge lvl 21             Moonglade
                      weew                    Draenei hunter lvl 12             Moonglade
                       Kitira                    Human Worrier                      Arie....

Mille84              Linnea                  Draenei Hunter level 31          Genjuros

Sanka               Niski                     nightelf druide  lvl 38             Grim Batol

arize                Fremming              Orc shaman lvl 60 (no gear)[:(]     sunstrider 
                   Ferana                 dwarf  hunter lvl 32                    talnivarr 
                   Arizea                  Draenei  shaman lvl 25                talnivarr 
                   Arize                    Bloodelf priest   lvl 10 (mest på denne)Dragonblight

lykketrolle         Taini                    Troll Mage lvl70                         Chromaggus
                     Wolfgirl                 Undead Rogue lvl35                   Chromaggus
                     Selene                  Blood Elf Paladin lvl12                Chromaggus

Raggsokk          Lorm                     Dward Priesst level 70                Skullcrusher
Dråpe              Alveline                 Nightelf Druid level 62                 Skullcrusher

[link=http://forum.babyverden.no/showProfile.aspx?memid=13386]Linni puse gal[/link]  Cira                     Troll Hunter lvl 62                       Frostwhisper
                   Ravina                  Undead Mage lvl 24                    Frostwhisper
                   Riga                     BloodElf Warlock lvl 9                  Frostwhisper

Moo               Moorgana             tauren hunter lvl 65                      Aszune
carrin             healcarin              blood elf priest level 15               stormreaver

Jeg er Linnea Draenei Hunter level 31 server: Genjuros[:)]

Taini - Troll Mage lvl70 - Chromaggus
Wolfgirl - Undead Rogue lvl35 - Chromaggus
Selene - Blood Elf Paladin lvl12 - Chromaggus

Sånn, det var ryddigere. [:D]

arize            Fremming     orc shaman lvl 60 (no gear)[:(]          sunstrider
                  Ferana          dwarf  hunter lvl 32                     talnivarr
                   Arizea          Draenei  shaman lvl 25                  talnivarr
                  Arize         Bloodelf priest   lvl 10 (konsentrer meg om denne etter tBC)    Dragonblight

Raggsokk    Lorm        Dward Priesst level 70    Skullcrusher
Dråpe         Alveline    Nightelf Druid level 62    Skullcrusher

skal skrive dere andre opp også...men må på jobb....gjør det i kveld

å hvorfor spiller vi ikke på samme server da???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????

Cira - Troll Hunter lvl 62 - Frostwhisper
Ravina - Undead Mage lvl 24 - Frostwhisper
Riga - BloodElf Warlock lvl 9 - Frostwhisper

*blandermeginn*

Hater wow jeg, typen var heeelt hakta før[&o][:o][:'(]

*blandermegutigjen*

(det ser morro ut da, men tør ikke for da blir jeg helt hekta*

ORIGINAL: Arize

å hvorfor spiller vi ikke på samme server da???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????

Bestem dere for server og side så kommer vi en tur :)

ORIGINAL: *silly*

*blandermeginn*

*blandermegutigjen*

Hater wow jeg også. Når man ser hvor mange som blir hekta på det så burde det ikke vært lov å spille. I fylket mitt er hver 4 telefon til avhengighetssentralen ang. dette spillet. Har en stedsønn som er totalt hekta og det går ut over skole og alt så dere burde ALDRI la barna deres spille dette spillet !!! Sorry hvis dette virker sært, men har sett hvor mye de ødelegger....[&:]

ORIGINAL: mini3286

*blandermeginn*

*blandermegutigjen*

Hater wow jeg også. Når man ser hvor mange som blir hekta på det så burde det ikke vært lov å spille. I fylket mitt er hver 4 telefon til avhengighetssentralen ang. dette spillet. Har en stedsønn som er totalt hekta og det går ut over skole og alt så dere burde ALDRI la barna deres spille dette spillet !!! Sorry hvis dette virker sært, men har sett hvor mye de ødelegger....[&:]

så klart en må være forsiktig.....jeg og min mann har regler for når vi spiller....og vi skal aldri spille mens ungene er våkne....flere i min manns familie er skikkelig hekta, og det har skremt meg.....så vi er enige at vi skal stopp hverandre om det går for langt...nå spiller ikke jeg så mye, men min mann spiller mer......

Jeg spiller på Aszune, er en 65 tauren hunter som heter Moorgana.

hehe.. har aldri hørt om spillet ein gang[:D][:D]

ORIGINAL: *lille bv engel*

ORIGINAL: mini3286

*blandermeginn*

*blandermegutigjen*

så klart en må være forsiktig.....jeg og min mann har regler for når vi spiller....og vi skal aldri spille mens ungene er våkne....flere i min manns familie er skikkelig hekta, og det har skremt meg.....så vi er enige at vi skal stopp hverandre om det går for langt...nå spiller ikke jeg så mye, men min mann spiller mer......

Hihi- jeg har det samme problemet med BV [:D]

Det var da noen veldig høye tall. Hvor kan man finne statestikk på sånt? Det er helt klart at online spill kan bli skape veldig avhengighet, men å forby dem synes jeg er drøyt. Her synes jeg det er foreldrene sin jobb å kontrolere hvor mye barn spiller, om de så skal få spille. Blizzard som har laget WoW har også gjort det veldig lett for foreldrene å sette opp når og hvor lenge man kan spille.

Til dere gale wow jenter. Har dere funnet dere en server enda? :P

ORIGINAL: Raggsokk

Det var da noen veldig høye tall. Hvor kan man finne statestikk på sånt? Det er helt klart at online spill kan bli skape veldig avhengighet, men å forby dem synes jeg er drøyt. Her synes jeg det er foreldrene sin jobb å kontrolere hvor mye barn spiller, om de så skal få spille. Blizzard som har laget WoW har også gjort det veldig lett for foreldrene å sette opp når og hvor lenge man kan spille.

Til dere gale wow jenter. Har dere funnet dere en server enda? :P

tror vi får finne en jeg.......hvilken vil du spille på....

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

herregud... det spillet skal ALDRI inn i dette huset..[>:]

og hva er galt med det?????   ok at du ikke liker det....men ut i fra måten du sier det på, virker det som om det er galt å spille det.....

lurer jeg også på? her spiller vi begge 2, spilte mye mer før enn nå, spiller ikke med mindre vesla sover. er ikke alle som blir "avhengige" vettu.
folk   må bare lære å prioritere........ mener nå jeg.

jeg heter healcarin er blood elf priest level 15 spoiller på stormreaver serveren[:D][:D]

Back
Topp