Vi som venter

Irismor

Forelsket i forumet
Føler utrolig mange har født, selvom vi er bare i begynnelsen av april.. Virker nesten litt stille her, er det påskeferien som har slått inn? Selv gleder jeg meg veldig til noen dager hvor mannen og flere andre er hjemme :-) hvor mange er vi igjen som fortsatt venter??

Jeg venter   .. Her er det stille og rolig i påsken, skal vel igrunn bare på påske lunsj hos mamma og pappa en dag, thats it.. Nå har jeg akuratt sendt jenta vår med mommo og bestefar på dagstur til sverige, mamma og pappa har med seg alle 3 barnebarna, de gleda seg så, så skal ho sove hos de i natt, så jeg og mannen er hjemme alene helt til i morgen, deilig , men fryktelig rart..

Jeg venter også...
Termin på tirsdag, men forrige gang fikk jeg gutten min i uke 36, og hadde sterke kynnere allerede fra uke 26 denne gangen, så fikk beskjed om å ta det med ro, slik at babyen ikke skulle komme altfor tidlig.... så føler at jeg har ventet kjempelenge nå...

Jeg så noen som skrev her inne at de ikke ville inn å lese om alle som har født...
Kanskje derfor det er litt stille på forumet...
Jeg føler det også litt sånn.

Gleder meg til å treffe lille knøttet som har gjemt seg i magen så lenge.
Jeg prøver å finne på noe kjekt å gjøre så lenge... Så nå har jeg begynt å bake. Må få de stille dagene til å gå, ikke bare sitte å kjenne etter om fødselen begynner eller ikke... Tenker jeg merker det når det virkelig er noe på gang.

Og selv om det er liten trøst, så tenker jeg på at det umulig kan være månedsvis igjen å vente. Hvis jeg har termin tirsdag, i verste fall... må jeg vente til 24 da? (14 dager over)

Venter...

Jeg har også termin pp tirsdag. Skal til legen da. Vi er sånn familie som mange er født i april så vi har planer alle dager frem til søndag og bryllupsdag på mandag <3 tia går nok fort. håper jeg ikke føder på mandag. har lager overraskelse til mannen :)>

Venter her også.... Termin til mandag, men er ikke mye som tyder på at lillegutt har tenkt seg ut med det første.

Venter jeg også! 9 dager til termin. Har fått besøk av mamma nå, skal være over påskehelga. Så da hadde det passa veldig bra med fødsel, hadde vært kjekkere å stikke når barnevakten er i huset.

Venter jeg også :) er i overkant av 2 uker igjen 
Her har jeg litt planer i påskeferien og klarte selvsagt å våkne i dag SNYDENS forkjølt, så dette kan jo bli spennende. 
men jeg er enig med deg Iris, synes konstant det er noen her inne som har født hver dag! Utrolig koselig, men jeg og vil! :P

Venter utålmodig, til tross for at terminen er 3 uker unna :-p
Er stille om dagen fordi jeg har guttungen her. Har også vært så slapp, at sofa'n er den som har sett mest til meg ;-)

Venter jeg også! Har termin den 18. Er bare hjemme å slapper av, sambo er på jobb oog jobber inn timer sånn at han kan være hjemme sammen med oss de første dagene etter fødselen siden han ikke får fødselpermisjon med lønn.

Var en del igjen da :-) tenker at det er jo stor sjanse for at noen går over, og for oss som egentlig har termin i slutten av april og kan ende i mai, så er det jo bare å starte å fokusere på noe annet enn fødsel.. Ungen kommer jo ikke ut når man stresser... Jeg har store planer om å lage en stor og deilig hjemmelaget lasagne til min mann i dag, skal nyte det fine været og besøk til mine søstre :-)

Jeg venter enda - termin om tre dager, altså til mandag.
Mine barn vil rett og slett ikke ut før termin, de. Gutten min kom 10 dager på overtid.
Jeg skal på UL onsdag 11., så er spent på hvor moden jeg er da og hvordan det står til der inne...

Guttungen er på "ferie" hos sin mormor og morfar nå. Vi leverte ham igår og så kommer han hjem imorgen. Veldig stille og rart her, men ifølge sms fra mamma har han det supert og han er utrolig snill å ha med å gjøre :-) Godt å savne ham også <3

Venter på overtid.Hadde termin 4.april...

Jeg venter enda. Termin 12.april. Jeg har egentlig sagt at jeg kom til å føde i påsken men nå tror jeg ikke det lengre. Det er null tegn til fødsel. Gjør ingenting å gå til termin altså, den lille kommer når den er klar den.... 

jeg har også tenkt det, og har mye murringer i magen, men er nok kun det.. :) er bare spent på å se om jeg går over tid.. :-)

Venter her også!! Og jeg har hele 3 uker igjen i dag!! Så er nok av de som må vente lengst av de som er igjen... Så jeg kan forstå litt de som holder seg litt unna forumet - for jeg kjenner selv jeg blir vanvittig fokusert på alle fødselstegn - og det er litt slitsomt når jeg har såpass tid igjen - dagene blir lange! Nå er det påske og mange har kanskje dager med mann og familie, og litt pause herfra ;)
Skulle tatt litt lenger pause jeg også, men så er det så gøy å følge med hvordan det går med dere andre :)

God Påske aprilmammaer! :)

Jeg venter!! :D Har 3 uker igjen til termin! :) Så akkurat gått ut i permisjon her! Og akkurat begynt å ordne til litt til bebisen! :) Skal bli koselig å finne frem litt etterhvert nå! :) Trodde jeg ikke hadde brukt noen penger på babyen hittill.. Men kom på at jeg har kjøpt noen tøybleier. :) Ellers har vi jo alt fra før, trenger bare å finne det frem.. ;)

Back
Topp