Vi som venter vårt første barn

Første gang for meg også.
Skummelt og spennende på en gang :)
 
Hvor lenge har dere prøvd og hvor gamle er dere? :)

Vi har prøvd i 5 måneder hvorav 2 av syklusene sannsynlig har vært uten EL og 1 bare varte i 14 dager. Så jeg ser på det som 3 reelle forsøk :) Jeg er 25 og mannen 34.
 
Hvor lenge har dere prøvd og hvor gamle er dere? :)

Vi har prøvd i 5 måneder hvorav 2 av syklusene sannsynlig har vært uten EL og 1 bare varte i 14 dager. Så jeg ser på det som 3 reelle forsøk :) Jeg er 25 og mannen 34.
Prøvde fra 4-5 dager før El, hadde flaks og traff med en gang, overraskende nok. Jeg er 25, han blir 31 til sommeren.
 
Så deilig å ikke måtte prøve så lenge, da :) Det har vært myye venting og frustrasjon for vår del.
Prøvde 6 mnd med en annen for 4 år siden. Mye skuffelse da. Men endelig så ble det for dere også, trengte bare finne rette egget for å lage den perfekte <3
 
Prøvde 6 mnd med en annen for 4 år siden. Mye skuffelse da. Men endelig så ble det for dere også, trengte bare finne rette egget for å lage den perfekte <3

Deilig å slippe det denne gangen, da :)

Jeg var uten prevensjon i nesten 1 år med en annen for 6 år siden. Det skal sies at vi ikke prøvde aktivt med EL-tester eller gikk inn for å treffe EL og vi hadde lite sex, men han har fått barn i ettertid så jeg begynte å bli litt bekymret for om det var noe galt med meg.

Pappa gikk bort for 3 uker siden og EL-testen ble positiv samme dag som begravelsen så jeg tror det var en mening med at det klaffet akkurat nå ❤
 
Deilig å slippe det denne gangen, da :)

Jeg var uten prevensjon i nesten 1 år med en annen for 6 år siden. Det skal sies at vi ikke prøvde aktivt med EL-tester eller gikk inn for å treffe EL og vi hadde lite sex, men han har fått barn i ettertid så jeg begynte å bli litt bekymret for om det var noe galt med meg.

Pappa gikk bort for 3 uker siden og EL-testen ble positiv samme dag som begravelsen så jeg tror det var en mening med at det klaffet akkurat nå [emoji173]
Kanskje han kom tilbake i deg?
 
Vi er henholdsvis (straks) 27 og han er 29. For oss ble det en "overraskelse" (visste jo at det var en mulighet for at det KUNNE skje da). Sluttet på p-piller i høst pga mye bivirkninger til tross for å ha prøvd ulike merker opp gjennom årene. Har brukt kondom etter det, som noen ganger har sprukket. Har da tatt angrepille. Vi må likevel ha hatt noen ganske sterke svømmere, da vi fant ut jeg var gravid for nesten 2 uker siden! Planen var å vente til neste år hvertfall, da jeg snart er ferdig utdannet og ville jobbe og reise litt først. Ønsket også å få hjelp med denne fæle fødselsangsten når vi skulle begynne og prøve. Nå ble derimot ting plustelig veldig skummelt, veldig fort! Gleder oss jo også, men håper det kan føles litt bedre etter samtaler med lege/jordmor :)
 
Hvor lenge har dere prøvd og hvor gamle er dere? :)

Vi har prøvd i 5 måneder hvorav 2 av syklusene sannsynlig har vært uten EL og 1 bare varte i 14 dager. Så jeg ser på det som 3 reelle forsøk :) Jeg er 25 og mannen 34.
Prøvd i 17 mnd. Siste 2 med hjelp av Femar (som tydeligvis hjalp!)
Jeg er 24, han er 25 :)
 
Back
Topp