Vi som venter tvillinger

Sandraa

Andre møte med forumet
Halo alle sammen [emoji846]
Endelig føler jeg for å skrive her inne jeg også. Jeg har fulgt med masse her og det virker som en flott gjeng! [emoji4]
Vi var på tidlig ultralyd i dag, er uke 12+0, og der var det visst TO små hjerter som slo [emoji173]️
Jeg er selv tvilling, så syntes dette er utrolig stas. Er det noen flere her inne som venter tvillinger kanskje? [emoji2] jeg har en sønn fra før på 2 år![emoji7]Vis vedlegget 255563
 
Velkommen inn til oss og gratulerer med to små nurk i magen[emoji173][emoji64][emoji64][emoji173]
 
Så koselig med to små knøtt [emoji173] gratulerer, og velkommen til oss [emoji4]
 
Velkommen hit, og gratulerer så mye med dobbel lykke[emoji16][emoji1319]
 
Grattulerer sååå mye :D jeg som er tvilling selv å trodde man var "berga" fra å få tvillinger da:hilarious:
 
Grattis!! Vi var på ul i uke åtte og så to små mini-knøtt :) Veldig overveldende, men mer og mer stas ettersom det har fått sunket litt inn!
 
Grattulerer sååå mye :D jeg som er tvilling selv å trodde man var "berga" fra å få tvillinger da:hilarious:

Tusen takk!![emoji2] haha, jeg var helt sikker på at jeg ikke var det leddet som kunne få tvillinger. Mamma hadde egentlig en tvillingsøster som dessverre gikk bort i magen, også fikk mamma meg og min tvilling. Men forstår ikke helt hvilket ledd det skal hoppe over. Men denne gangen kjente jeg det på meg fra start at det kom til å være det[emoji85] så morro!! [emoji7] selv har jeg hatt SÅ mye glede ved å være tvilling selv, det er noe spesielt. Så gleder meg stort!![emoji2]
 
Grattis!! Vi var på ul i uke åtte og så to små mini-knøtt :) Veldig overveldende, men mer og mer stas ettersom det har fått sunket litt inn!

SÅ herlig!![emoji1376][emoji7] gratulerer! gøy å være flere som venter tvillinger [emoji2][emoji1376]
 
Tusen takk!![emoji2] haha, jeg var helt sikker på at jeg ikke var det leddet som kunne få tvillinger. Mamma hadde egentlig en tvillingsøster som dessverre gikk bort i magen, også fikk mamma meg og min tvilling. Men forstår ikke helt hvilket ledd det skal hoppe over. Men denne gangen kjente jeg det på meg fra start at det kom til å være det[emoji85] så morro!! [emoji7] selv har jeg hatt SÅ mye glede ved å være tvilling selv, det er noe spesielt. Så gleder meg stort!![emoji2]
3 generasjoner på rad, wooow!!!:D det er jo helt utrolig !:) ja det å være tvilling er noe helt spesielt , det kan ikke forklares ,noe bare vi tvillinger kan forstå seg på:) skulle gjerne hatt tvillinger som nr 1 og 2 i rekka , men ikke noe nr 5 og 6:hilarious:
 
Back
Topp