Vi som venter to tette.

Sniker litt, jeg ble gravid i mars 2014,fødte en gutt i desember. Bøe gravid igjen allerede når han var 8mnd,hun siste er født i mai 2016. Så er 16,5 mnd mellom mine. Ja det er travelt og det var veldig hardt når minste var mindre og det ble litt sjalu si fra han eldste sin side. Men nå som minstemor er eldre har de veldig glede av hverandre, de har alltid noen å leke med og er aldri alene. Mine går ikke i bhg for øyeblikket heller, men det går egentlig veldig greit . Hektisk og tøft til tider, men ellers er det veldig fint å ha to tette, fødsel nr2 gikk også veldig mye greiere en nr1.
Så kjekkt å hørre![emoji7][emoji7]

Vi måtte fortelle det i uke 8 sist, pga ekstrem kvalme, folk begynte jo å lure når jeg var så dårlig. Så vi får se hvordan formen er demme gangen og ikke minst magen[emoji51] den kom kjapt sist og har hørt den kommer rakere og raskere for hvert svangerskap.
Jeg er også spent på når magen kommer! :D

Min form var grei nok, kan ikke klage :) men igjen, da hadde jeg kun meg selv å tenke på, kan nok bli verre nå [emoji14] fikk bekkenløsning i femte mnd og ble sykemeldt da :sorry: hvis han må sykemelde seg,så må han det! Ikke ta sorgene på forskudd :) det ordner seg uansett![emoji813]red
Huff, hehe jaa, husker jeg tenkte "stakkars de som må skifte bæsjebleier når de er gravide. Jeg klarer jo ikke åpne kjøleskapet en gang. Blir minst 3 år til neste....slik at mini rekker å slutte med bleier" [emoji28][emoji28][emoji23][emoji23][emoji23]
Huff, stakkars deg med bekkenløsningen da! Håper du slipper den denne gang![emoji120][emoji120]
Helt sant, godt det er mulig for han å bli hjemme hvis nødvendig![emoji6][emoji6]

Ååh, tidlig ul[emoji7][emoji7][emoji7] når skal du[emoji2]? Jeg vil også bestille tid til TUL, men vil vente til uke 8+ slik at det kan være mulig å se utenpå[emoji28][emoji7]

Har ikke fått timen enda, men fastlegen sa at det ble nokk rundt uke 8-10[emoji7][emoji173]️

Huff, hehe jaa, husker jeg tenkte "stakkars de som må skifte bæsjebleier når de er gravide. Jeg klarer jo ikke åpne kjøleskapet en gang. Blir minst 3 år til neste....slik at mini rekker å slutte med bleier" [emoji28][emoji28][emoji23][emoji23][emoji23]
Huff, stakkars deg med bekkenløsningen da! Håper du slipper den denne gang![emoji120][emoji120]
Helt sant, godt det er mulig for han å bli hjemme hvis nødvendig![emoji6][emoji6]
Jeg hjelper jo eldre folk med toalettbesøk, så akkurat det å skifte bleier på et spedbarn er ikke så ille ;) men jeg slet også litt med å gå i kjøleskapet en stund, det luktet så vondt, samboer merket ikke noe ;)

Vi måtte fortelle det i uke 8 sist, pga ekstrem kvalme, folk begynte jo å lure når jeg var så dårlig. Så vi får se hvordan formen er demme gangen og ikke minst magen[emoji51] den kom kjapt sist og har hørt den kommer rakere og raskere for hvert svangerskap.
Ååneei! Ja er umulig å holde seg hvis man er så dårlig, folk blir jo bekymret!
Vi måtte røpe det i uke 9, av samme grunn. Da bodde vi minst en time fra familien, nå bor vi 1-10min fra svigerforeldre, 2 svigersøstre og min søster + alle besteforeldrene vår[emoji85][emoji85] så kan bli utfordrene[emoji28]
Når begynte magen å vise forrige gang?[emoji7] ja den kommer jo tidligere nå! Litt gøy da![emoji7]

Her blir det faktisk pseudotvillinger[emoji7] jeg håper sånn på at formen ikke blir så fæl som med første!! Å spesielt fødselen!!! Har lite lyst å være i fødsel i 29t en gang til, så pressrier med full åpning i 4t får å så ta akutt ks[emoji85][emoji849]

Jeg har litt ekstra på magen, så følte meg litt tjukk bare :p husker ikke helt når den kom ordentlig :)

Åja, blir spennende nå da[emoji5] i mitt flrste svangerskap kom ikke magen før i uke 28 ca, så sjokket var stort når den poppa ut i uke 10 sist[emoji51][emoji23]

Ååneei! Ja er umulig å holde seg hvis man er så dårlig, folk blir jo bekymret!
Vi måtte røpe det i uke 9, av samme grunn. Da bodde vi minst en time fra familien, nå bor vi 1-10min fra svigerforeldre, 2 svigersøstre og min søster + alle besteforeldrene vår[emoji85][emoji85] så kan bli utfordrene[emoji28]
Når begynte magen å vise forrige gang?[emoji7] ja den kommer jo tidligere nå! Litt gøy da![emoji7]

Kjenner til "problemet"[emoji23] vi har svigermor i kjelleren, mine foreldre 3 hus unna og 300m til mannens bror og kone[emoji23] klarer ikke spy i skjul her[emoji38]

I første svangerskap kom den ikke før i uke 28, sist poppa den ut i uke 10 så rimelig stor forskjell[emoji51]

Gratulerer :) Tøffe dere er :D Blir sikkert kjempefint med tette barn ;) Har et barn født i 2014 og begynner å tenke litt på nr 2 :p Hilsen sniker :)

Jeg hjelper jo eldre folk med toalettbesøk, så akkurat det å skifte bleier på et spedbarn er ikke så ille ;) men jeg slet også litt med å gå i kjøleskapet en stund, det luktet så vondt, samboer merket ikke noe ;)
Jeg har jobbet i pub boliger og gjort det samme der, babybleier er en lek i forhold heldigvis![emoji2] meeen med kvalmen er alt grusomt! Husker jeg kastet opp når jeg måtte plukke opp hundebasjen på tur[emoji85][emoji28][emoji23]

Her blir det faktisk pseudotvillinger[emoji7] jeg håper sånn på at formen ikke blir så fæl som med første!! Å spesielt fødselen!!! Har lite lyst å være i fødsel i 29t en gang til, så pressrier med full åpning i 4t får å så ta akutt ks[emoji85][emoji849]
Ååja, fødselen![emoji85][emoji85][emoji28] Den er fæl[emoji85][emoji85] heldigvis slapp jeg unna KS da, men lå 1.5 døgn med rier, endte med klipp og sugekopp...håper på mildere fødsel neste gang ja! Meeen det jeg gruer meg mest til med en fødsel er faktisk å være borte fra mini!![emoji85][emoji85][emoji85][emoji27] Tenk om jeg må være borte fra henne i ett helt døgn eller mer....[emoji85][emoji85]
Andre som sliter litt med den tanken?[emoji28]

Kjenner til "problemet"[emoji23] vi har svigermor i kjelleren, mine foreldre 3 hus unna og 300m til mannens bror og kone[emoji23] klarer ikke spy i skjul her[emoji38]

I første svangerskap kom den ikke før i uke 28, sist poppa den ut i uke 10 så rimelig stor forskjell[emoji51]
Ååh, da kommer vi til å slite litt begge to ja[emoji23][emoji28][emoji28] Ååh såpass stor forskjell ja![emoji28] Her kom magen rundt 25-28 forrige gang, så blir spennende å se!! Gleeeder meg til magen kommer da[emoji7][emoji7] men, greit om den venter til etter vi har delt nyheten[emoji14][emoji28]

Back
Topp