Vi som temper

Tempet litt sånn annenhver dag i 1 uke. Men det er noen inne hos oss som fortsatte å tempe, og da kunne hun se at ting skjedde når morkaken begynte å ta over også. Hun gjorde det samme i forrige svangerskapet sitt også. Det virker jo veldig fascinerende da! Men jeg orket ikke å tempe lengre enn jeg trengte :hilarious:
Blir nok siste temp i morgen. Da slipper jeg dra med termometeret på fly og hotell osv. Så kan jeg heller slenge inn en temperatur nå og da for å følge med :Heartred er jo blitt litt avhengig så vanskelig å legge den på hylla helt enda :hilarious:

Blir nok siste temp i morgen. Da slipper jeg dra med termometeret på fly og hotell osv. Så kan jeg heller slenge inn en temperatur nå og da for å følge med :Heartred er jo blitt litt avhengig så vanskelig å legge den på hylla helt enda :hilarious:
Iallfall tror jeg det kan være litt interessant å tempe i ukene 7 til 10 da. Jeg visste ikke at det kunne være litt interessante uker å tempe i, hvis ikke skulle jeg vurdert det :pompus:

Er det slik at noe er galt om temp ikke stiger dagen etter eggløsning? Betyr det enten at eggløsning er forsinket, eller ikke skjedde? Hadde positiv eggløsningstest tirsdag morgen, den var negativ onsdag morgen. Likevel har ikke temp økt noe særlig. Hadde samleie mandag kveld, så er redd for at vi bommet totalt denne syklusen. :confused:

Er det slik at noe er galt om temp ikke stiger dagen etter eggløsning? Betyr det enten at eggløsning er forsinket, eller ikke skjedde? Hadde positiv eggløsningstest tirsdag morgen, den var negativ onsdag morgen. Likevel har ikke temp økt noe særlig. Hadde samleie mandag kveld, så er redd for at vi bommet totalt denne syklusen. :confused:
Jeg har ofte hatt tempdip faktisk 1 dpo. Googla litt rundt og det er mest sannsynlig pga kraftig økning i østrogen akkurat når egget slipper.

Back
Topp