Onion
Blir kjent med forumet
Trur ikkje det har nokon stor betydning tidlig i syklusen, men om du har ein eller fleire unormalt høge temperaturar dei siste 6 dagane før eggløsning kan appen bli litt forvirra. Så ein må legge til litt eigen tolking, feks om temperaturen før er høg pga feber, dårlig søvn etc så kan ein ta den bort (discard) for å hjelpe appen å tolke. Regelen er 3 høge over 6 lave for å bekrefte eggløsningVis vedlegget 473199
Eggløsning skal komme ca midten av neste uke. Lurte på om det har ein betydning korleis tempen er før eggløsning?
Eg brukar forresten å ha høg temp under mensen, men lav etter og mellom eggløsning. Og er veldig sensitiv på kva klokkeslett eg tempar på, så eg bør egentlig ha fast klokkeslett.
Man kan ta en override på krysset, men jeg har ikke gjort det da.
Har du temper flere sykluser og sett at dette er typisk for deg? Om ikke så tenker jeg sånn umiddelbart at det kanskje bare var en tilfeldighet, eller at det at du målte tempen før tiden har spilt en rolle. Selv om den da typisk burde vært lavere. Det er også viktig å få nok timer søvn før man temper, men jeg aner ikke. Tenker hvert fall at cd15 er mest sannsynlig eggløsningsdag for deg.