Vi som temper

Haha Okei, kan det ikke bare være en knapp som man trykker på så kommer det du har el nå, og egget slipper om 23,5 timer. Også når man trykker igjen senere så kommer det, egget har nå sluppet velkommen til dpo land :hilarious: mye lettere :hilarious:

Jeg vil også ha en "ånei, ikke gravid denne mnd - spol frem til neste EL!"

Lurer på om EL var igår :happy:
Screenshot_20190126_171143.jpg

Nå må dere hjelpe meg jenter!

Sist så fikk jeg positivt ELtester på CD 32 og 33, på 34 hadde jeg EL.

Denne gangen fikk jeg positiv EL-test sent på kvelden på CD 22, positiv på 23. På CD 24 fikk jeg ikke testet da jeg var tom for EL-tester og CB ikke lar meg teste igjen før om 48 timer etter første max. Så jeg testet idag og den viste høy!

Kan det være at EL er idag? Jeg tenker at siden EL-testen var positiv i to hele dager sist, så kan det stemme at EL er idag, siden den første positive EL-testen jeg fikk denne pp fikk jeg så sent på kveld. Men jeg har ikke peiling!

:anyone

Screenshot_20190127_134806.jpg

Jakten fortsetter :hungover: el testen begynner gradvis å stige så tipper el er i morgen da, eller tirsdag. Kan dette droppet være før EL? Lest noe om det :bored:
Screenshot_20190127_142708.jpg

Jakten fortsetter :hungover: el testen begynner gradvis å stige så tipper el er i morgen da, eller tirsdag. Kan dette droppet være før EL? Lest noe om det :bored: Vis vedlegget 286685

Du vet jo ikke hvordan droppet har vært iom at du ikke har målt de andre dagene da :-) Er vel veldig vanlig med relativt lav en stund, etterfulgt av topp, et dropp og droppet da er EL. Hvor lange sykluser har du? :-) greit å legge inn aksjer i tilfelle da!! :D

Hos syklus.info står det:
«Noen får en dipp i tempen like før eggløsningen. Det er et tegn på svært nært forestående eggløsning. Imidlertid har ikke alle sånne dipper, og de som har det trenger ikke få det hver gang, så man må ikke lete etter en sånn tempdipp for å forutsi eggløsningen. Da kan man bli lurt.»

Og

«En kurve kan også få tre nivåer – et lavt før eggløsning, et høyt etter eggløsning og et enda høyere et ca en ukes tid etter eggløsning.»

Du vet jo ikke hvordan droppet har vært iom at du ikke har målt de andre dagene da :) Er vel veldig vanlig med relativt lav en stund, etterfulgt av topp, et dropp og droppet da er EL. Hvor lange sykluser har du? :) greit å legge inn aksjer i tilfelle da!! :D

Hos syklus.info står det:
«Noen får en dipp i tempen like før eggløsningen. Det er et tegn på svært nært forestående eggløsning. Imidlertid har ikke alle sånne dipper, og de som har det trenger ikke få det hver gang, så man må ikke lete etter en sånn tempdipp for å forutsi eggløsningen. Da kan man bli lurt.»

Og

«En kurve kan også få tre nivåer – et lavt før eggløsning, et høyt etter eggløsning og et enda høyere et ca en ukes tid etter eggløsning.»
Har fast 28 dager syklus :happy: Så den har alltid kommet på cd14. Nei, blir jo litt vanskelig å vite Siden Tempen ikke kom i posten før cd11 :bored: spent på å se hvordan det blir de nærmeste dagene. Kanskje el ikke kommer i det hele tatt Men et snev av stigning på El testen i dag gir meg litt håp, og murre de eggstokker. Begge to faktisk :oops:

Har fast 28 dager syklus :happy: Så den har alltid kommet på cd14. Nei, blir jo litt vanskelig å vite Siden Tempen ikke kom i posten før cd11 :bored: spent på å se hvordan det blir de nærmeste dagene. Kanskje el ikke kommer i det hele tatt Men et snev av stigning på El testen i dag gir meg litt håp, og murre de eggstokker. Begge to faktisk :oops:
Det er jo håp! Av og til er man jo forsinket av uante grunner. Jeg er aldri forsinket, men masse sykdom i desember gjorde at det ble utsatt med 7(!!) dager! Så bare fortsett å temp og legg inn aksjer. Du vil jo se imorgen eller om noen dager om tempen stiger igjen :D Jeg er nesten sånn at jeg vil legge meg bare så jeg kan få tempa igjen :dance018

Det er jo håp! Av og til er man jo forsinket av uante grunner. Jeg er aldri forsinket, men masse sykdom i desember gjorde at det ble utsatt med 7(!!) dager! Så bare fortsett å temp og legg inn aksjer. Du vil jo se imorgen eller om noen dager om tempen stiger igjen :D Jeg er nesten sånn at jeg vil legge meg bare så jeg kan få tempa igjen :dance018
Her er det verken sykdom eller noe som gjør at den skal være forsinket. Men det kommer i morgen.
IMG_20190127_193736.jpg
jippi! Jeg får ikke tempet i morgen heller, mannen er borte i kveld til i morgen. Og jeg er på overnattingsbesøk. Glemte Tempen! Typisk Jeg som hadde gledet meg til å se hva som skjedde! Ikke blir det aksjer før i morgen heller. Men det sies at det skal være nok med annenhver dag! Litt stresset! :nailbiting:

:nailbiting:
508DC3B5-3688-46A7-97BA-5E25FE2AB6B7.jpeg

Mon tro om det er slik som enkelte andre måneder at positiv el-test kommer dagen etter et dropp ned til ca 36,30.. (ja, jeg legger inn temper langt frem for å se et kryss...utålmodig) :wacky::D

Back
Topp