2småhjerter
Glad i forumet
Opp opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spørs om der er noe på gang
Da kan heksa komme så ein får starte med ny pp.Den skulle vært her i går da :-(
Ja det håper jeg og. For når tempen har sunket og tr ikke har kommet så er det fortsatt ikke noe håp om at det gikk bra denne gang?Da kan heksa komme så ein får starte med ny pp.
Jeg har barre dårlig erfaring når tempen faller. Ingen tvil da for meg.Ja det håper jeg og. For når tempen har sunket og tr ikke har kommet så er det fortsatt ikke noe håp om at det gikk bra denne gang?
Håper det er siste gang du bestiller tester.Jeg har ihvertfall bestilt tester idag så jeg har evt til neste periode![]()
Ja håper det.. men er jo ingen tegn til tr heller :-(Håper det er siste gang du bestiller tester.
Da får me håpe du har tatt feil på el at den er seinare men tempen sier sitt. Eller eit mirakel.Ja håper det.. men er jo ingen tegn til tr heller :-(
Spørs om der er noe på gang![]()

Eg hadde ikkje klart å holde meg. Svidd av ein test på flekke jeg daTør ikke å teste før tempen har blitt litt høyere![]()
Eg hadde ikkje klart å holde meg. Svidd av ein test på flekke jeg da![]()
Som luremus71 skriver, hadde aldrig klart å holde meg[emoji23]Tør ikke å teste før tempen har blitt litt høyere![]()
Som luremus71 skriver, hadde aldrig klart å holde meg[emoji23]

[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] akkurat ja[emoji28]Haha. Har ikke flere, brukte opp alle til 8 dpo, så da er det litt lettere![]()
Er jeg tom så fikser vi det der og da. Tut tut.Haha. Har ikke flere, brukte opp alle til 8 dpo, så da er det litt lettere![]()

Er jeg tom så fikser vi det der og da. Tut tut.![]()
Ser strek.
Ca 75 % positive, spørs i morgonBlir ikke klok på dette, nesten positiv test alt [emoji43]Vis vedlegget 261133Vis vedlegget 261134