Vi får håpe dette er ppen for oss!!Håper jeg og men blir skuffa mnd på mnd. Må ha trua med seg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får håpe dette er ppen for oss!!Håper jeg og men blir skuffa mnd på mnd. Må ha trua med seg.
Er 5 dpo her ja men ikkje heilt fornøyd med stigningen på tempen etter dippet.Vi er vel omtrent likt i løypa også? 5 dpo du også?
Det hadde vert knas.Vi får håpe dette er ppen for oss!!![]()
CD 13 og nå har jeg selvfølgelig begynt å spotte litt, da klaffer det nok ikke denne måneden heller..
Er det ikke mange som spotter litt rundt EL da? [emoji6]
Er det ikke mange som spotter litt rundt EL da?![]()
Er det masse eller lite spotting ?CD 13 og nå har jeg selvfølgelig begynt å spotte litt, da klaffer det nok ikke denne måneden heller..
Er det masse eller lite spotting ?
Spørs om det er gode tegn.Veldig lite, det har stoppet nå. Men nå kjenner jeg at det murrer litt i magen. Hmm..
Temper altid til samme tid og det er forskjell på tempen dersom ein forandrer tiden. Jeg jobber 5 skift og merker forandring på tempen når ein ikkje temper til rett tid.Temper dere alltid til samme tidspunkt uansett?
Jeg jobber tre-delt turnus, og ser det umulig å tempe til samme tidspunkt.
Så jeg temper når jeg står opp, vil det ha så mye å si for utslagende?
Det sies at man skal tempe før man står opp, og det er jo umulig når man er skiftarbeider.. så det kan være forklaringen at min graf ser ut som en jojo alltid..Temper altid til samme tid og det er forskjell på tempen dersom ein forandrer tiden. Jeg jobber 5 skift og merker forandring på tempen når ein ikkje temper til rett tid.
Det sies at man skal tempe før man står opp, og det er jo umulig når man er skiftarbeider.. så det kan være forklaringen at min graf ser ut som en jojo alltid..![]()
Skjønner. Hvordan kan du stole på den da?Stemmer, jeg får rare temper når jeg er på føremiddag og nattskift.
Skjønner. Hvordan kan du stole på den da?
Jeg har en lady comp - får håpe den regner korrekt mtp. ELStoler ikkje på den men ser jo ann.
Tempen stiger når egget har sluppet og at tempen holder seg høy i 3 dager.Er det slik å forstå at tempen stiger ikke før ETTER at egget er sluppet, eller?