Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok litt sent med festedipp på 9DPO vil jeg troOy, tenk om dette er festedip da[emoji85]Vis vedlegget 258819

Det der er nok festedipp.Oy, tenk om dette er festedip da[emoji85]Vis vedlegget 258819
Er nok litt sent med festedipp på 9DPO vil jeg tro![]()
Er nok litt sent med festedipp på 9DPO vil jeg tro![]()
Oi, men da krysser vi fingreneVis vedlegget 258835 her ser du kurven da jeg ble gravid m sen dip og den nå. Vi får se! Ikke helt overbevist enda
Det må jo bli 2 streker av det her vel.Oy da[emoji43][emoji1319] Tok tid før jeg sovnet i går men håper ikke det påvirket her.
Nydelig!!!Oy da[emoji43][emoji1319] Tok tid før jeg sovnet i går men håper ikke det påvirket her.

Ser ut som det gjør seg klar til eggløsning.
Wow det der ser lovendes ut.
[emoji173] Det blir jeg glad for å høre! Man kan jo håpe, men vanskelig å ha troen etter hvertWow det der ser lovendes ut.
Vi har ganske lik kurve men min er litt mindre futt i
Håper jeg og men blir skuffa mnd på mnd. Må ha trua med seg.[emoji173] Det blir jeg glad for å høre! Man kan jo håpe, men vanskelig å ha troen etter hvert![]()
Vi er vel omtrent likt i løypa også? 5 dpo du også?Vi har ganske lik kurve men min er litt mindre futt i