Vi som temper

Min og er lavere midt på dagen.
Kan det være et g-tegn? At tempen holder seg jevnt høy gjennom hele dagen? Eller varierer den da også?
Vanskelig og si om G tegn. Tror det har litt og si når du temper rett etter du har vert aktiv vil kroppen jobbe for å holde tempen nede. Jeg temper når kroppen har roa seg ned. Dersom gravid vil den nok holde seg høy.

Jeg merker det fort 2 til 3 dager føre ikm. At tempen blir litt lavere ut på kvelden. Ingen tvil lenger da at heksa er på veg.

Vanskelig og si om G tegn. Tror det har litt og si når du temper rett etter du har vert aktiv vil kroppen jobbe for å holde tempen nede. Jeg temper når kroppen har roa seg ned. Dersom gravid vil den nok holde seg høy.

Jeg merker det fort 2 til 3 dager føre ikm. At tempen blir litt lavere ut på kvelden. Ingen tvil lenger da at heksa er på veg.

Det er et interessant tema.
Er det noen gravide som har merket forskjeller på tempen i løpet av dagen?

Hvilke temperaturer pleier du å ha dpo? Jeg synes 36-36.10 var litt lavt, men vi er jo forskjellige..

Det vet jeg ikke, har akkurat begynt å tempe. Men ligger på rundt 35 til vanlig, gjorde jeg ihvertfall før. Så enten får jeg lenger syklus nå eller så får jeg ikke EL denne mnd da? :nailbiting:

Tempen kan være feil om du har sovet dårlig, våknet mye eller gått på do på natta. Tempen blir feil dagen derpå om du drikker alkohol.

Det er sant. Min fyker til været dagen derpå..

Tempen kan være fei
Tempen kan være feil om du har sovet dårlig, våknet mye eller gått på do på natta. Tempen blir feil dagen derpå om du drikker alkohol.

Drikker ikke alkohol og går ikke på do om natta, så da er det ihvertfall ikke det som er feil :) Men det er jo noen dager jeg sover bedre enn andre dager, selvfølgelig. Nå er jeg på CD 23, tenk om jeg ikke får EL :nailbiting: Vil det komme opp ett nytt kryss når FF tror jeg har hatt EL igjen?

Gir opp [emoji85]
IMG_6845.jpg

Æsj [emoji17][emoji17]
Var virkelig ikke dette jeg ønsket å se i dag [emoji17][emoji17]

Image1524638581.904862.jpg

Er jo fremdeles greit over coverline, men mistenker sterkt at det ikke er bebis denne mnd heller :( er jo tidlig da, men.

Hva skjer her? Var sikker på at tanta skulle komme idag, men har ikke sett snurten..
IMG_1146.jpg

Tanta snudde i døra, hun var ikke velkommen:happy: Håper det er et lite frø som nektet henne å komme på besøk:)

Hehe ja tenk om [emoji1] Men har hatt blenda tester nå i flere dager, så tror nok desverre ikke det altså.. Skal i gang med ivf nå, så synes egentlig hun bare kan komme [emoji6]

Hehe ja tenk om [emoji1] Men har hatt blenda tester nå i flere dager, så tror nok desverre ikke det altså.. Skal i gang med ivf nå, så synes egentlig hun bare kan komme [emoji6]

Da får vi håpe hun kommer i kveld så dere kommer i gang;) Lykke til!

Back
Topp