Vi som temper

Dagens. Mener selv jeg er 4 dpo og ikke 5 dpo da. Men har vell ikke så mye å si.
Screenshot_20180210-090922.jpg

Idag har det ‘stikket’ litt på venstre side(eggstokk) og har vært sånn ‘luftig’der nede. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det men ingen utflod...? Er 8 dpo i morgen

Lite utflod er helt vanlig i dpo-dagene. Jeg synes jeg kjenner på stikkinger stadig vekk (20 pp nå), men har ikke blitt gravid ennå.. jeg tror nok vi er mer vare for slike ting når vi prøver, men før man kan teste er det rett og slett ingen pålitelig måte å tolke om man er gravid eller ikke.

9FF0779C-CCE8-4728-B191-38B9B31D80D7.jpeg
Lite utflod er helt vanlig i dpo-dagene. Jeg synes jeg kjenner på stikkinger stadig vekk (20 pp nå), men har ikke blitt gravid ennå.. jeg tror nok vi er mer vare for slike ting når vi prøver, men før man kan teste er det rett og slett ingen pålitelig måte å tolke om man er gravid eller ikke.
Det er sant. Tok en test idag for moro skyld.. men jeg viste hva resultatet ville bli på forhånd så ble ikke skuffet Pga jeg vet det var for tidlig.

IMG_4659.jpg

FF flytter krysset en dag frem for hver dag som går [emoji39][emoji39]
Enda ingen positive EL tester eller monitor [emoji20][emoji20]

Da tror jeg el er i dag eller i morgen. Håper på tempstigning i dagene fremover!
IMG_20180211_121047.png

Back
Topp