Veldig spennende!![]()
Veldig[emoji5] nå håper jeg deg befrukta embryoet utvikler seg og fester seg godt[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig spennende!![]()
Ja, krysser fingrene for deg!Veldig[emoji5] nå håper jeg deg befrukta embryoet utvikler seg og fester seg godt[emoji173]️
Hvordan ser din ut idag?Haha nemligellers er det vanlig for mange å få en del uvi i svangerskapet altså, tenker bare det er litt tidlig i vårt tilfelle. At denne gangen dreier det seg nok heller om noe annet enn selve graviditeten
![]()
Hvordan ser din ut idag?
Pluss murringer i magen men tr kan ikke komme nå som jeg bare er 5 snart 6 dpo...?Vondt i hodet og litt uggen i formen i dag men det er for tidlig da siden jeg bare er 5 dpo.? Og sinnsykt trøtt...
Pluss murringer i magen men tr kan ikke komme nå som jeg bare er 5 snart 6 dpo...?
Spotter ikke da... er det negativt hvis det var festesmerter?Tvilsomt tr. Men det kan enten være festesmerter eller noe helt urelatert.
Spotter ikke da... er det negativt hvis det var festesmerter?
Jeg har aldri har hatt festeblødning... og har 5 svangerskap bak medTror ikke alle har festeblødning, ville ikke bekymret meg for det. [emoji4]
For en fin temp!!!Har ikke hatt så jevn kurve tidligere[emoji54]
Vis vedlegget 243172