Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
Jeg er 4 dpo.. jeg drakk en del appelsinjuice før jeg la meg i går kanskje det tok knekken på hva enn jeg hadde?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 4 dpo.. jeg drakk en del appelsinjuice før jeg la meg i går kanskje det tok knekken på hva enn jeg hadde?
Men har det noe å si for tempen i morgen tidlig?
Sier meg ingenting
Ååå så bra men burde den holde seg oppe og ikke synke lavere for at det skal være positivt?Du er helt i rute med den tempen der!!
Den holder seg som regel oppe, over coverline, frem til mensen er i anmarsj... hvis den da synker kan det tyde på mensen, holder den seg oppe er det positivt. Så litt tidlig å si enda, men om 11-12 dager er det mer spenning!Ååå så bra men burde den holde seg oppe og ikke synke lavere for at det skal være positivt?
Ja for idag har jeg så og si ingen plager slik som i går så den appelsin juicen må ha tatt knekker. Snakket med legen og de ba meg fortsette drikke juice idag og om det er ille igjen innen i morgen tidlig så skulle jeg få hastetime. Jeg kunne jo ikke gå umiddelbart på do etter sex når vi prøvde å bli gravide da hadde jo alle svømmerne kommet ut.. hahaDen holder seg som regel oppe, over coverline, frem til mensen er i anmarsj... hvis den da synker kan det tyde på mensen, holder den seg oppe er det positivt. Så litt tidlig å si enda, men om 11-12 dager er det mer spenning!
Ang uvi, er det fort gjort å få det når man har en del sex uten å gå umiddelbart på toalettet etterpåappelsinjuicen kan ha tatt knekken på det begynnende, ikke alltid man trenger antibiotika, mye som går over på egenhånd
![]()
Haha nemligJa for idag har jeg så og si ingen plager slik som i går så den appelsin juicen må ha tatt knekker. Snakket med legen og de ba meg fortsette drikke juice idag og om det er ille igjen innen i morgen tidlig så skulle jeg få hastetime. Jeg kunne jo ikke gå umiddelbart på do etter sex når vi prøvde å bli gravide da hadde jo alle svømmerne kommet ut.. haha
Hvorfor tar ikke FF hensyn til EL tester? I følge mine symptomer, og EL tester er jeg 1 DPO. FF sier jeg er 3 dpo.
Vis vedlegget 242847
Har vell bare 2 med hull? Men hvordan endrer jeg da? Ny på detteFf tar mest hensyn til temperatur når innstilling er på «Advanced». Du har såpass mange hule temper, og den ekstra lave tempen før el ødelegger kanskje litt. Vil foreslå å endre beregning av el til opk denne mnd, da vil den kun bruke el-tester.
Har vell bare 2 med hull? Men hvordan endrer jeg da? Ny på dette![]()
'Denne PP’en har jeg tempet for å se hvordan temperaturen min blir påvirket av hormoner, og for å være forberedt dersom tempen begynner å synke! Er midt i prøverørsforsøk! FF ble nok forvirret, for vil ikke gi meg kryss[emoji23] så jeg satte den på manual, for jeg vet at egguthentingsdagen var EL! Blir spennende å se hvor dette bærer henn[emoji173]️[emoji173]️
![]()
'
Utrolig spennende! Håper virkelig dette er din pp!
Veldig spennende!Denne PP’en har jeg tempet for å se hvordan temperaturen min blir påvirket av hormoner, og for å være forberedt dersom tempen begynner å synke! Er midt i prøverørsforsøk! FF ble nok forvirret, for vil ikke gi meg kryss[emoji23] så jeg satte den på manual, for jeg vet at egguthentingsdagen var EL! Blir spennende å se hvor dette bærer henn[emoji173]️[emoji173]️
![]()