Det er sant! Men disse lille småtrolla langt under gjennomsnittet, så det er lite sannsynlig[emoji57] men men! Vil bare ha EL bekreftet jeg nå, slik at jeg vet når oppstart blir![emoji5]
Det skjønner jeg veldig godt!
Satser på kryss snart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sant! Men disse lille småtrolla langt under gjennomsnittet, så det er lite sannsynlig[emoji57] men men! Vil bare ha EL bekreftet jeg nå, slik at jeg vet når oppstart blir![emoji5]
Skjønner den. Masse eggløsningsvibber din vei! Håper tempen oppfører seg i morgen!
Dèt håper jeg også!! Takk for vibber[emoji23][emoji23]

Hvordan legger dere til bilder?![]()
Jeg får ikke muligheten til å laste opp noe bilde, får kun opp muligheten til å skrive inn URL..På mobil tar jeg bare skjermdump og bruker bildeikonet for å sette inn (firkant med fjelltopper).
Jeg velger «Last opp fil(er)» under skrivefeltetJeg får ikke muligheten til å laste opp noe bilde, får kun opp muligheten til å skrive inn URL..
Det må vel være el?Her gikk tempen i skyene idag [emoji177][emoji15][emoji15]![]()

Hurra for kryss!Joda, krysset kom i dag.
Hadde EL smerter natt til i går og i går, men aldri fått skikkelig positiv EL test.
Kroppen min er rar!
![]()
![]()
2 eller 3 dpo er jo ikke så stor forskjell i lengden, selv om 1 dag føles uendelig lenge i ventetiden!Da kom krysset hos meg.
![]()
Er imidlertid ikke helt enig med tidspunktet, så har igjen valgt opk/override og får da el en dag senere. Når denne brukes forsvinner coverline.
![]()
Og nå er det bare å vente..
Vis vedlegget 240324
Der var løpet mitt kjørt. Testane er på retur og tempen er lav så har gitt opp denne pp.
Barre og vente på heksa som er venta mandag.
Har mista alle symptomer som jeg hadde.