Vi som temper

Vet ikke om det er vanligere med sterke el-smerter på letrozol, men det som gjør vondt er strekksmerter når folikkelen er stor, så forsvinner smerten når folikkelen sprekker og egget slippes løs. «Midtsyklus-smerte» kan bli så sterk at man blir innlagt med spm om blindtarmbetennelse eller annen magesykdom. Magesmerter står for såvidt oppført som en vanlig bivirkning til letrozol, men det er jo er ganske vidt begrep...

Når follikkelen blir så stor at man opplever smerter, blir egget noe særlig større?
Det forklarer hvorfor det gjorde så vondt ja.
Takk for at du forklarer! :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Den gikk opp igjen idag, dog ikke så mye.. Blir noen spennende dager dette :nailbiting: Håper jeg da ;)

Vedlegg

• Screenshot_20171211-192649.png
    Screenshot_20171211-192649.png
    342,4 KB · Visninger: 107
Kommer tilbake hit:(
SA/MA nå, 9+1. Knøttet har ikke utviklet seg. UL da jeg skulle vært 7+1, da var knøttet bare 2mm og noen svake hjerteslag. UL i går 9+0, knøttet var bare 3mm og ingen hjerteslag..:smiley-angry017
Gledet meg sånn til en liten juli-baby!
Nei og nei, så ufattelig trist[emoji173] veldig vondt å høre[emoji174]

Tempen gikk mye ned idag. Håper den går opp i morra igjen. Går på mye smertestillende for øyeblikket (paracet, voltaren, tramadol) fordi jeg har fjernet mandler for 5 dager siden. Lurer på om det er det som gjør tempen sånn. Har våknet mange ganger om natta og de siste dagene pga smerter. Kan vel ikke stole helt på denne pp når det gjelder temp. Håper bare det fortsatt er en sjanse for at et egg kan bli befruktet på tross av medisiner og.smerter. Blir spennende å se i morra.

IMG_20171211_195113.png

Tempen gikk mye ned idag. Håper den går opp i morra igjen. Går på mye smertestillende for øyeblikket (paracet, voltaren, tramadol) fordi jeg har fjernet mandler for 5 dager siden. Lurer på om det er det som gjør tempen sånn. Har våknet mange ganger om natta og de siste dagene pga smerter. Kan vel ikke stole helt på denne pp når det gjelder temp. Håper bare det fortsatt er en sjanse for at et egg kan bli befruktet på tross av medisiner og.smerter. Blir spennende å se i morra.

Vis vedlegget 238526

God bedring! Håper du får en grønn strek på slutten av den kurven der [emoji7]

Håper ff vil påstå jeg har eggløsning etterhvert. Kjenner ikke eggløsning, har vært gravid to ganger og et barn så må ha hatt minst to... ingen grunn til å mistenke noe annet men kontroll Frik så tenkte det var verdt å sjekke. Bestilte tempatur måler Og begynte midt i perioden hvor jeg ble gravid og mista og ferdig med å blø for fire dager siden så spent om jeg finner ut av tempingen og blir venner med det... har også bestilt eggløsningstester men aner ikke når jeg bør begynne å ta de:/

Etter temp idag prøvde jeg å legge inn den lave tempen fra lørdag morgen når jeg var så himla kaldt og valgte å ikke bruke! FF gir meg fortsatt EL på torsdag[emoji16] så da stemmer det sikkert[emoji16] kan evt være Progesteron som har gitt meg høyere temper igår og idag, men jeg velger å tro at jeg har hatt EL[emoji12]

53c24f5e04671af2d3f53ea1e8096778.png

Håper ff vil påstå jeg har eggløsning etterhvert. Kjenner ikke eggløsning, har vært gravid to ganger og et barn så må ha hatt minst to... ingen grunn til å mistenke noe annet men kontroll Frik så tenkte det var verdt å sjekke. Bestilte tempatur måler Og begynte midt i perioden hvor jeg ble gravid og mista og ferdig med å blø for fire dager siden så spent om jeg finner ut av tempingen og blir venner med det... har også bestilt eggløsningstester men aner ikke når jeg bør begynne å ta de:/
Er ikke vits å ta el tester, før du er helt sikker på at hcg er ute av kroppen. Hcg'en slår inn på el test[emoji173]

Dagens kurve. Skikkelig temphopp. Dersom jeg følger forrige kurve skal tempen litt ned igjen de neste to dagene. Fikk positiv CB dobbel hormon i går. Tre dager for tidlig, fikk lagt inn aksjer, håper bare vi ikke er for sent ute.
20171212_063512.png

Spennende dager :happy119

Dagens kurve. Skikkelig temphopp. Dersom jeg følger forrige kurve skal tempen litt ned igjen de neste to dagene. Fikk positiv CB dobbel hormon i går. Tre dager for tidlig, fikk lagt inn aksjer, håper bare vi ikke er for sent ute. Vis vedlegget 238550

Spennende dager :happy119

Det var et skikkelig hopp ja[emoji16][emoji16] veldig spennende[emoji1][emoji1]

Nå håper jeg virkelig tempen holder seg oppe [emoji173]️[emoji173]️
Er jo bare 4DPO, men likevel [emoji5][emoji5]
Håper såå at grapefruktjuicen og dobbel letrozol har gjort jobben [emoji256][emoji256]

cabcd1529f5bedce41ae8bd6dae5a474.png

Back
Topp