Vi som temper

Tempen min lever sitt eget liv:p
I helgen fikk jeg hverken god søvn eller tatt tempen til riktig tid, så de kan nok ignoreres...
Trodde jeg begynte å spotte igår, men var nok bare litt farget utflod etter litt kos.;)
Venter fortsatt på TR, IKM var i går...

Første måneden med temping og jeg trodde tempen sank ganske så mye før tr... stemmer ikke det?
Pleier tempen å synke den dagen man får tr, eller 1-2 dager før?

Min pleier å synke samme dag, og den er ofte litt opp og ned i dpo-dagene. Tror så lenge man temper oralt vil det fort være litt svingninger :-) Men det bør likevel være et tydelig skille før og etter EL.

Prøve å holde meg til 12/13 dpo denne gangen, men mest sannsynlig sprekker jeg før det[emoji23][emoji23] men jeg er realistisk og mest sannsynlig så blir det ikke noe mirakel, så veit ikke om det kanskje det gjør det enklere å vente! Du da?[emoji5]

Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre ;)
Jeg reiser på besøk til mormor nå på onsdag. Da er jeg 5 DPO. Når jeg kommer hjem igjen er jeg 10DPO.. Får da ikke testet før 11DPO. Skal jeg ta med en test eller to?! Skal jeg ikke ta med og så vente til jeg kommer hjem?!
Hmm. Har liksom ikke helt bestemt meg enda :P

Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre ;)
Jeg reiser på besøk til mormor nå på onsdag. Da er jeg 5 DPO. Når jeg kommer hjem igjen er jeg 10DPO.. Får da ikke testet før 11DPO. Skal jeg ta med en test eller to?! Skal jeg ikke ta med og så vente til jeg kommer hjem?!
Hmm. Har liksom ikke helt bestemt meg enda :P

Hehe, ikke lett å si[emoji12] jeg er borte på jobb fra morgen 10 dpo til ettermiddagen 12 dpo! Lurer på det samme sjæl, om jeg skal ta med tester eller ikke! Var i samme situasjon i sommer, bare at da gikk jeg på jobb 8 dpo! Droppa å ta med tester, og endte med å kjøpe på apoteket for 500 kr når jeg hadde over 40 tester hjemme[emoji23][emoji23] jeg ser nok om jeg har en god eller dårlig magefølelse før jeg bestemmer meg[emoji12]

Hehe, ikke lett å si[emoji12] jeg er borte på jobb fra morgen 10 dpo til ettermiddagen 12 dpo! Lurer på det samme sjæl, om jeg skal ta med tester eller ikke! Var i samme situasjon i sommer, bare at da gikk jeg på jobb 8 dpo! Droppa å ta med tester, og endte med å kjøpe på apoteket for 500 kr når jeg hadde over 40 tester hjemme[emoji23][emoji23] jeg ser nok om jeg har en god eller dårlig magefølelse før jeg bestemmer meg[emoji12]

Haha, nei det er ikke en lett avgjørelse å ta ;)
Jeg tror ikke jeg klarer å snikteste hos mormor egentlig :shy: Hu pleier å ha ganske så kontroll på meg :hilarious::hilarious:

Kommer tilbake hit:(
SA/MA nå, 9+1. Knøttet har ikke utviklet seg. UL da jeg skulle vært 7+1, da var knøttet bare 2mm og noen svake hjerteslag. UL i går 9+0, knøttet var bare 3mm og ingen hjerteslag..:smiley-angry017
Gledet meg sånn til en liten juli-baby!

SA/MA nå, 9+1. Knøttet har ikke utviklet seg. UL da jeg skulle vært 7+1, da var knøttet bare 2mm og noen svake hjerteslag. UL i går 9+0, knøttet var bare 3mm og ingen hjerteslag..:smiley-angry017

Super trist å lese at du mistet :Heartred Sender deg en god klem og håper oppholdet ditt hos oss blir kort :Heartred

Uff, så trist at du mistet[emoji22][emoji22] sender deg gode tanker og klemmer[emoji173]️

Så trist å høre :( Stor klem :Heartred

Min pleier å synke samme dag, og den er ofte litt opp og ned i dpo-dagene. Tror så lenge man temper oralt vil det fort være litt svingninger :) Men det bør likevel være et tydelig skille før og etter EL.

Ok, da kan tr være på inngang i dag da.
Greit å bare bli ferdig med denne pp og kunne begynne med neste.o_O

Så forferdelig trist! :Heartred
Jeg håper du får en fin juletid allikevel og ny flott strek raskt!:Heartred

Ok, da kan tr være på inngang i dag da.
Greit å bare bli ferdig med denne pp og kunne begynne med neste.o_O

85214e488c89a0e651d95eb595643c20.png

Legger ved bilde av min fra forrige mnd. Prøvde jo ikke å bli gravid, så den representerer en vanlig syklus for meg. Med temping oralt og jevnt over måling kl 06. Så tror din er helt normal og at den enten svinger opp igjen eller at TR er på vei :) Lykke til videre

Hos meg mener ff at jeg har hatt eggløsning, og vi får se om ff har rett.
Det kan forsåvidt stemme overens med de sterke smertene jeg hadde på CD 13.
Er det vanlig med sterke EL smerter? På letrozol?

31cfcf9c033a387469977a85227a3435.png

Vet ikke om det er vanligere med sterke el-smerter på letrozol, men det som gjør vondt er strekksmerter når folikkelen er stor, så forsvinner smerten når folikkelen sprekker og egget slippes løs. «Midtsyklus-smerte» kan bli så sterk at man blir innlagt med spm om blindtarmbetennelse eller annen magesykdom. Magesmerter står for såvidt oppført som en vanlig bivirkning til letrozol, men det er jo er ganske vidt begrep...

Så uendelig trist å høre! [emoji22] Det er så urettferdig at dette er et alternativ når man har fått to streker, og har alle planer klare for den lille! Sender deg en kjempestor klem [emoji173]️

Det var vondt å høre ❤❤❤ sender en klem

85214e488c89a0e651d95eb595643c20.png

Legger ved bilde av min fra forrige mnd. Prøvde jo ikke å bli gravid, så den representerer en vanlig syklus for meg. Med temping oralt og jevnt over måling kl 06. Så tror din er helt normal og at den enten svinger opp igjen eller at TR er på vei :) Lykke til videre

Fint å se en annen syklus som ligner på min, da er kroppen min ikke helt ute på sykler:p
Takk!
Jeg tror hele tiden at tr kommet, men ingenting...en dag over IKM er ingen krise,fortsatt veldig stabil syklus:)

Hehe, ser fin ut men jag er nok ikke gravid:p
Men er det vanlig at tempen varierer så mye fra dag till dag?

Jeg tror det. Det er så mange faktorer som spiller inn så det er nok helt normalt. Det viktige er å se det store bildet og man ser helt tydelig at du har hatt EL :)

Jeg tror det. Det er så mange faktorer som spiller inn så det er nok helt normalt. Det viktige er å se det store bildet og man ser helt tydelig at du har hatt EL :)

Ja, virker i hvert fall som jeg hadde el. Jeg kjente det i eggstokkene som vanlig, men ikke 100% garanti for at egget slapp....
Jeg får bare fortsette å tempe og se hvordan neste pp ser ut.:)

Back
Topp